Fodboldtrøje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Dot D

th skriver:

må jeg ikke få opskriften på kagen til bunde?

Det kan du tro, du må.... Den kommer her:

Tørre ting i en skål og våde i en anden, tilsidst blandes de...

500 g mel

450 g sukker

100 g kakao

2 tsk natron

2 tsk vanille

180 g hakket mørk chokolade(jeg bruger nok liiiige lidt mere)

2 dl flydende margerine

5 dl A38 (jeg bruger pære-bananyoghurt)

2,5 dl mælk(jeg bruger kærnemælk)

2 æg

Bland det som beskrevet øverst, hæl det i en smurt form. I ovnen ved 175 grader varmluft, ca. 45 min. + - i hvert fald til den ikke hænger på en strikkepind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

th

Dot D skriver:

Det kan du tro, du må.... Den kommer her:

Tørre ting i en skål og våde i en anden, tilsidst blandes de...

500 g mel

450 g sukker

100 g kakao

2 tsk natron

2 tsk vanille

180 g hakket mørk chokolade(jeg bruger nok liiiige lidt mere)

2 dl flydende margerine

5 dl A38 (jeg bruger pære-bananyoghurt)

2,5 dl mælk(jeg bruger kærnemælk)

2 æg

Bland det som beskrevet øverst, hæl det i en smurt form. I ovnen ved 175 grader varmluft, ca. 45 min. + - i hvert fald til den ikke hænger på en strikkepind.

tak den kender jeg næsten minder om jeg jeg laver som muffins.

men nu er det rørt sammen og er i oven. er ved at lave prøve kage til på søndag hvor jeg skal lave kage til 70 mennesker...

jeg sender billede næste uge når jeg har lavet den til festen, for der skal et billede på ovenpå fondaten, så håber det bliver godt.

Anmeld

15. april 2012

Dot D

th skriver:

tak den kender jeg næsten minder om jeg jeg laver som muffins.

men nu er det rørt sammen og er i oven. er ved at lave prøve kage til på søndag hvor jeg skal lave kage til 70 mennesker...

jeg sender billede næste uge når jeg har lavet den til festen, for der skal et billede på ovenpå fondaten, så håber det bliver godt.

Det kan være den, du bruger, for jeg bruger også denne opskrift til muffins, så skal de bare være kortere tid i ovnen

Glæder mig til at se resultatet....

Husk lige med hensyn til tiden i ovnen, prik i kagen og når der ikke hænger noget på, er den færdig. Jeg har fundet ud af, at bagetiden er MEGET forskellig fra ovn til ovn.....

Anmeld

15. april 2012

th

Dot D skriver:

Det kan være den, du bruger, for jeg bruger også denne opskrift til muffins, så skal de bare være kortere tid i ovnen

Glæder mig til at se resultatet....

Husk lige med hensyn til tiden i ovnen, prik i kagen og når der ikke hænger noget på, er den færdig. Jeg har fundet ud af, at bagetiden er MEGET forskellig fra ovn til ovn.....

det har jeg gjort den er lige kommet ud, skulle have 55 min i min, men havde heller ikke tændt den. og så er den uden chokolade stykker, da jeg desværre ikke kan tåle ren chokolade...

Anmeld

15. april 2012

Dot D

th skriver:

det har jeg gjort den er lige kommet ud, skulle have 55 min i min, men havde heller ikke tændt den. og så er den uden chokolade stykker, da jeg desværre ikke kan tåle ren chokolade...

Den er også god uden... Så glæd dig til at spise den

Anmeld

15. april 2012

th

Dot D skriver:

Den er også god uden... Så glæd dig til at spise den

gør jeg også men har valgt at jeg vil lave jordbær musse og putte i og så bare hvid fondant og tage med ud på mit arbejde på tirsdag hvor jeg skal til møde.

super glad troede nemlig ikke der var plads til mig, men skal tilbage til en afdeling jeg var i da jeg startede i banken så kender alle...

Anmeld

15. april 2012

Dot D

th skriver:

gør jeg også men har valgt at jeg vil lave jordbær musse og putte i og så bare hvid fondant og tage med ud på mit arbejde på tirsdag hvor jeg skal til møde.

super glad troede nemlig ikke der var plads til mig, men skal tilbage til en afdeling jeg var i da jeg startede i banken så kender alle...

Åh, det lyder rigtigt godt for dig

Så nyder du garahteret også kagen endnu mere, når det er sammen med gode kolleger

Anmeld

29. april 2012

th

Dot D skriver:

Jeg har lavet to forholdsvis simple trøjer. Bagte kagen, delte den til bunde, så skar jeg den i facon, så i med fyldet, smurte op og på med fondanten, så ikke så svært, så kan du jo vælge at gøre mere eller mindre ud af trøjens udseende.

Her kan du se de to jeg har lavet, de skulle bare være helt enkle.

tak for hjælpen det blev til 3 kager her er billedeaf den e
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2012

Dot D

th skriver:

tak for hjælpen det blev til 3 kager her er billedeaf den e

Den blev da rigtigt flot.... Sådan dér

Anmeld

29. april 2012

th

Dot D skriver:

Den blev da rigtigt flot.... Sådan dér

tak

hun var også rørt til tårer min kusine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.