Fodboldtrøje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.372 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

th

Hvordan laver jeg en fodboldtrøje som kage??+ er der nogen der har prøvet det og har nogen god tips, opskrifter????

Hjælp mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Dot D

Jeg har lavet to forholdsvis simple trøjer. Bagte kagen, delte den til bunde, så skar jeg den i facon, så i med fyldet, smurte op og på med fondanten, så ikke så svært, så kan du jo vælge at gøre mere eller mindre ud af trøjens udseende.

Her kan du se de to jeg har lavet, de skulle bare være helt enkle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2012

th

Dot D skriver:

Jeg har lavet to forholdsvis simple trøjer. Bagte kagen, delte den til bunde, så skar jeg den i facon, så i med fyldet, smurte op og på med fondanten, så ikke så svært, så kan du jo vælge at gøre mere eller mindre ud af trøjens udseende.

Her kan du se de to jeg har lavet, de skulle bare være helt enkle.

den er flot, hvor mange er der til. hvad kage lavede du og fyld?

Anmeld

17. marts 2012

Dot D

th skriver:

den er flot, hvor mange er der til. hvad kage lavede du og fyld?

De er begge chokoladekage med chokostykker i og hindbærmousse.

Jeg siger til 12 personer i den størrelse, men ved der var flere, der fik af dem begge

Anmeld

17. marts 2012

th

Dot D skriver:

Jeg siger til 12 personer i den størrelse, men ved der var flere, der fik af dem begge

hmmm så skal jeg lave mange, der skal være til 60 personer, men det er efter vi har fået forret, hovederet og islagkage.

er det bare en bradepande du bager kagen i?

undskyld jeg spørger

Anmeld

17. marts 2012

Dot D

th skriver:

hmmm så skal jeg lave mange, der skal være til 60 personer, men det er efter vi har fået forret, hovederet og islagkage.

er det bare en bradepande du bager kagen i?

undskyld jeg spørger

Du spørger bare lige så tosset, du har lyst

Jeg tror, at hvis du bager den i en bradepande fra ovnen, så har du nok kage, så bliver den jo bar en stor trøje, det kunne se vildt fedt ud

Så bag en tyk kage, del den og skær den til. Så skal du nok bruge i hvert fald en 1/2 ltr - 3/4 ltr fløde til dit fyld, når den bliver så stor.

Har du prøvet at lægge fondant på så stor en kage? det kan godt være lidt hårdt for armene at rulle det ud

Jeg har en stor firkantet silikoneform, jeg har bagt i lige til disse to trøjekager

Anmeld

17. marts 2012

th

Dot D skriver:

Du spørger bare lige så tosset, du har lyst

Jeg tror, at hvis du bager den i en bradepande fra ovnen, så har du nok kage, så bliver den jo bar en stor trøje, det kunne se vildt fedt ud

Så bag en tyk kage, del den og skær den til. Så skal du nok bruge i hvert fald en 1/2 ltr - 3/4 ltr fløde til dit fyld, når den bliver så stor.

Har du prøvet at lægge fondant på så stor en kage? det kan godt være lidt hårdt for armene at rulle det ud

Jeg har en stor firkantet silikoneform, jeg har bagt i lige til disse to trøjekager

Ok det må prøves. Nej men så må kæresten hjælpe til.

Anmeld

17. marts 2012

Dot D

th skriver:

Ok det må prøves. Nej men så må kæresten hjælpe til.

Hi hi, ja det er med at sætte dem i sving...

Men du må jo skrive, hvis der er noget mere, jeg kan hjælpe med...

God arbejdslyst

Anmeld

18. marts 2012

th

Dot D skriver:

Hi hi, ja det er med at sætte dem i sving...

Men du må jo skrive, hvis der er noget mere, jeg kan hjælpe med...

God arbejdslyst

jo tak, prøver at bage kagen i morgen, som prøve og ser hvordan det går og ligger fondant på, men ikke fyld, for det har jeg styr på.

så må vi se hvordan det går.

Anmeld

15. april 2012

th

Dot D skriver:

må jeg ikke få opskriften på kagen til bunde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.