Vis mig jeres maver i uge 32 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

merichs

Fin mave du har 

Her var jeg 31+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

UngMor17

pemiro skriver:

Wow hvor er du flot!!!

Er ikke selv nået så langt endnu (er kun28+3), men synes det er ret sjovt at se hvor stor forskel der er på gravide maver..

Held og lykke med det hele

Tusinde tak!  

Åh, du kan da også lige smide et billede ind, så vi kan nyde synet af din HELT sikkert flotte mave! 

Mange tak! Og held og lykke til dig også. 

Anmeld

17. marts 2012

Hailiesmom11

Her er min mave i 32+3

Anmeld

17. marts 2012

UngMor17

Hyacinth skriver:

Ih nogle fine maver, I alle har

Glææder mig sådan til, at jeg når længere ind i min graviditet. Til trods for, at jeg har en daglig rutine med min kæreste og vores datter på 10 mdr., synes jeg bare, at denne graviditet går sååå langsomt!

Har dog været inde og se hjerteblink sidste torsdag

Meeen føler mig allerede klar til at føde(det lyder helt kuk-kuk), men jeg vil bare være mere gravid snart- har endnu ikke antydningen af en bule:-(

Ja, det er fantastisk at se forskellen, der er jo ikke én mave der er ens, men ALLE er smukke! 

Det lyder da dejligt for dig, at du er gravid igen. Jeg husker godt den første tid, den gik så langsomt, pludselig er tden fløjet derud af, og nu er det jo lige om hjørnet at lillepigen kommer. 

Du har en kæreste, og en lille prinsesse at se til, så skal tiden vel nok gå  Hvor langt henne er du? 

Anmeld

17. marts 2012

132319

Jeg synes da at du har en stooooooor mave i forhold til du er i uge 32, som 1. gangs gravid!

Anmeld

17. marts 2012

Hyacinth

UngMor20 skriver:

Ja, det er fantastisk at se forskellen, der er jo ikke én mave der er ens, men ALLE er smukke! 

Det lyder da dejligt for dig, at du er gravid igen. Jeg husker godt den første tid, den gik så langsomt, pludselig er tden fløjet derud af, og nu er det jo lige om hjørnet at lillepigen kommer. 

Du har en kæreste, og en lille prinsesse at se til, så skal tiden vel nok gå  Hvor langt henne er du? 

Jaa, det er rigtigt:-) Nu starter hun i vugger på mandag, så er der indkøring, nu hverdag osv. 

Jeg er kun 9 uger henne i morgen men er(skræmmende nok) klar til at føde. Haha det lyder så underligt - ved det godt:-)

Anmeld

17. marts 2012

Hyacinth

*hov, der skulle stå ny hverdag

Anmeld

17. marts 2012

UngMor17

Hyacinth skriver:

*hov, der skulle stå ny hverdag

Det lyder helt fantastisk! Som en rigtig dejlig ''kernefamilie''  hvor skønt! 

Og det er da dejligt du allerede er ''klar'' til at føde, men på den anden side kan tiden nok godt gå ret langsomt, når du har det på den måde 

Anmeld

17. marts 2012

Bassemor<3

Hejsa 

Jeg er også ung, fylder 22 her til april, og fødte mit første barn her den 12-2 

Jeg har et billede fra da jeg var 33+1, håber du kan bruge det 

Super fin mave du har BTW 

Anmeld

18. marts 2012

JH12

UngMor20 skriver:

Jeg er meget ung, og graid for første gang. Jeg har ikke rigtig kontakt med andre gravide kvinder, derfor er jeg MEGET nysgerrig om at se hvordan i bærer jeres graviditet i uge 32-33? 

Jeg ved ikke om min mave er så stor, når man tænker på hvor langt jeg egentlig er henne. Hvad synes i? Kom gerne med jeres meninger, og lig GERNE billeder ind, af jeres smukke maver! 

Det sidder da utrolig flot på dig..  Rigtig fin baby-hule, har jo set dine scanningsbilleder også, og er ikke i tvivl om hun stor trives inde i maven

Har vedhæftet et billede af min mave fra uge 32+0 .. og jeg er første også første gangs gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.