Vis mig jeres maver i uge 32 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.040 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

UngMor17

Jeg er meget ung, og graid for første gang. Jeg har ikke rigtig kontakt med andre gravide kvinder, derfor er jeg MEGET nysgerrig om at se hvordan i bærer jeres graviditet i uge 32-33? 

Jeg ved ikke om min mave er så stor, når man tænker på hvor langt jeg egentlig er henne. Hvad synes i? Kom gerne med jeres meninger, og lig GERNE billeder ind, af jeres smukke maver! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

UngMor17

UngMor20 skriver:

Jeg er meget ung, og graid for første gang. Jeg har ikke rigtig kontakt med andre gravide kvinder, derfor er jeg MEGET nysgerrig om at se hvordan i bærer jeres graviditet i uge 32-33? 

Jeg ved ikke om min mave er så stor, når man tænker på hvor langt jeg egentlig er henne. Hvad synes i? Kom gerne med jeres meninger, og lig GERNE billeder ind, af jeres smukke maver! 

gravid* og ikke graid  stavefejl.

Anmeld

17. marts 2012

Koen.

Her er min mave fra i dag 32+0 med 2.barn du har en fin mavse

Anmeld

17. marts 2012

Bryndis

Her er min mave i uge 31 med andet barn

Anmeld

17. marts 2012

Emily2012<3

Her er min mave da jeg stadig ventede lillepigen.. 

På billedet er jeg 33+0.. 

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Hvor er du fin Her er jeg...

Anmeld

17. marts 2012

UngMor17

Hvor har i dog bare nogle super flotte maver!!!  

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg nåede desværre kun til uge 29+4..
Men her er da lige et fra uge 28+4

Anmeld

17. marts 2012

pemiro

UngMor20 skriver:

Wow hvor er du flot!!!

Er ikke selv nået så langt endnu (er kun28+3), men synes det er ret sjovt at se hvor stor forskel der er på gravide maver..

Held og lykke med det hele

Anmeld

17. marts 2012

Hyacinth

Ih nogle fine maver, I alle har

Glææder mig sådan til, at jeg når længere ind i min graviditet. Til trods for, at jeg har en daglig rutine med min kæreste og vores datter på 10 mdr., synes jeg bare, at denne graviditet går sååå langsomt!

Har dog været inde og se hjerteblink sidste torsdag

Meeen føler mig allerede klar til at føde(det lyder helt kuk-kuk), men jeg vil bare være mere gravid snart- har endnu ikke antydningen af en bule:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.