Ny tand på vej - hvor længe gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

S.Maria

Tænder kan godt være længe om at bryde igennem og når den ene er kommet frem så er den anden nok også på vej, sådan har det ihvertfald været herhjemme fra hun fik den første til den næste brød frem gik der to uger, så der var gråd i mange uger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Pige2009

Amandas-mor skriver:

Sikke et spændende tip. Det vil jeg klart prøve til Amanda, som er meget plaget når hun skal have en ny tand. Jeg er stor fan af naturlig behandling

Det er min læge, der har fortalt mig det Han er nemlig ikke sådan en, der udskriver recepter i tide og utide - gudskelov

Det hjalp i hvert fald Laura

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

LunaLykke skriver:

Too late, har været på apoteket. Din læge har ret, det var spild af de 95 kroner, for det hjalp ikke Må ned efter en agurk i morgen, for vi havde desværre ikke nogen.

Er det 1 tand der er 3 uger om at komme op?

Lauras første tand ja. Men nr. 5-6 var flere måneder undervejs med masser af savl til følge!

Håber agurken lindrer

Anmeld

17. marts 2012

lycly

S.Maria skriver:

Tænder kan godt være længe om at bryde igennem og når den ene er kommet frem så er den anden nok også på vej, sådan har det ihvertfald været herhjemme fra hun fik den første til den næste brød frem gik der to uger, så der var gråd i mange uger. 

Åh det kan jeg slet ikke overskue, gråd så længe

Anmeld

18. marts 2012

lycly

Amandas-mor skriver:

Vejer hun 10 kg eller knap 10 kg? for så kan du jo spørge lægen eller vagtlægen om lov til at give hende børne-panodil. Det lindrer dem rigtig godt  

Det er svært at sige hvor lang tid det tager. I princippet kan den bryde igennem på et døgn eller den kan vokse i nogle dage hvor hun er skidt uden at nå at bryde igennem om det kan så gentage sig af et par gange før den bryder igennem.

Hun vejer kun 8,5. Må hun så ikke få børnepanodil?

Anmeld

18. marts 2012

lycly

Amandas-mor skriver:

Vejer hun 10 kg eller knap 10 kg? for så kan du jo spørge lægen eller vagtlægen om lov til at give hende børne-panodil. Det lindrer dem rigtig godt  

Det er svært at sige hvor lang tid det tager. I princippet kan den bryde igennem på et døgn eller den kan vokse i nogle dage hvor hun er skidt uden at nå at bryde igennem om det kan så gentage sig af et par gange før den bryder igennem.

Anmeld

18. marts 2012

Chris86

LunaLykke skriver:

De skal veje 10 kg for at må få det Står der på pakken...

Anmeld

18. marts 2012

Tona

LunaLykke skriver:

Altså der står at de skal veje 10 kg på pakken, men mange læger vil give lov alligevel. Amanda fik lov før hun vejende 10 kg. Man skal bare lige snakke med sin læge eller en vagtlæge først

Anmeld

18. marts 2012

Tona

Baagøe skriver:

Det er min læge, der har fortalt mig det Han er nemlig ikke sådan en, der udskriver recepter i tide og utide - gudskelov

Det hjalp i hvert fald Laura

Fantastisk med sådan en læge. Der er alt for mange læger som bare stopper piller i folk som eneste løsning. Det er synd at de ikke samarbejder mere med naturmedicin/alternativ behandling.

Hvordan laver du de der agurker klar? Er det bare agurker skåret i stave og lagt i køleskabet eller hvordan?

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

Amandas-mor skriver:

Fantastisk med sådan en læge. Der er alt for mange læger som bare stopper piller i folk som eneste løsning. Det er synd at de ikke samarbejder mere med naturmedicin/alternativ behandling.

Hvordan laver du de der agurker klar? Er det bare agurker skåret i stave og lagt i køleskabet eller hvordan?

Lige præcis Ja, jeg laver bare 4 stave ad gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.