Sommerferie i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

HelleBelle

ærgerligt vi ikke har ferie de uger, så kunne vi ha byttet hus/lejlighed? en uge  vi bor i Aalborg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Maja_4000

Nitz - <3 David skriver:

Det kommer helt an på hvilke ferie i er til.. Man kan kigge efter et sommerhus, eller en Campingplads.. Top camp Jambo er super fin.. Min kæreste er elektrikker og er tit der ude.. de har lige vundet prisen fpr europas bedste plads.. Og der er også rigtig lækkert.. de har ihvertfald hytter.. Ellers kunne man finde et stort telt og tage med.. Det syns jeg personlig er rigtig hyggeligt..

Ellers er der Rønbjerg feriecenter.. de har en masse huse.. Og der er vandland og en masse børneaktiviteter Det ligger så ik helt i Løkken.. Men det er ikke så langt der fra.. Lønstrup kan også anbetales..

Tjek evt. : http://www.visitnordjylland.dk/danmark/da-dk/menu/ turist/ferie_nordjylland.htm

Jeg synes de fleste sommerhuse er meget dyre  

Har ikke mod på telt med en på 1½ år :b Det må lige vente lidt Hehe

Tak for link , det kigger jeg på (:

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

HelleBelle skriver:

ærgerligt vi ikke har ferie de uger, så kunne vi ha byttet hus/lejlighed? en uge  vi bor i Aalborg.

Hehe .. Hvornår har I ferie da ?

Anmeld

17. marts 2012

Alexander&Lærke

Der er også silkeborg/ry områder. Vi bor i Ry og her er noget af danmarks bedste natur hvis man er til det, vi har en lille både havn hvor der altid er hyggeligt om sommeren du kan herfra sejle til silkeborg med en af bådene en meget flot og fed tur og lige nået for en 1,5 årig. Vi har 2 campingpladser som skulle være gode også til børn, en hytte ville nok være oplagt til jer.... 

Inde i silkeborg(17 km) er der en super fin by, hvor også aqua ligger som er et fint sted for særligt små børn med flere dyr, fisk og legepladser.. 

Og så må vi jo ikke glemme Himmelbjerget, dk højdepunkt, der er godt 6 km fra Ry, en fin cykeltur derop. Eller tag Hjejlen fra silkeborg...

Kan varmt anbefales.....

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

Mette&Alexander skriver:

Der er også silkeborg/ry områder. Vi bor i Ry og her er noget af danmarks bedste natur hvis man er til det, vi har en lille både havn hvor der altid er hyggeligt om sommeren du kan herfra sejle til silkeborg med en af bådene en meget flot og fed tur og lige nået for en 1,5 årig. Vi har 2 campingpladser som skulle være gode også til børn, en hytte ville nok være oplagt til jer.... 

Inde i silkeborg(17 km) er der en super fin by, hvor også aqua ligger som er et fint sted for særligt små børn med flere dyr, fisk og legepladser.. 

Og så må vi jo ikke glemme Himmelbjerget, dk højdepunkt, der er godt 6 km fra Ry, en fin cykeltur derop. Eller tag Hjejlen fra silkeborg...

Kan varmt anbefales.....

Tak Det må jeg undersøge nærmere

Anmeld

17. marts 2012

HelleBelle

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Hvornår har I ferie da ?

vi har i industriferien så det er noget før. Håber I finder på noget godt. Vi har aldrig holdt ferie på sjælland  burde vi det??

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

HelleBelle skriver:

vi har i industriferien så det er noget før. Håber I finder på noget godt. Vi har aldrig holdt ferie på sjælland  burde vi det??

Sjælland er dejlig ! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.