Sommerferie i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Maja_4000

Hej piger

Vi snakker om at holde sommerferie i Jylland i år .. Min kæreste har familie som vi ville besøge i Tønder , og så kan vi ligeså godt få noget ud af broafgiften jo

Hvad kan i anbefale ? Jeg har aldrig holdt ferie i Jylland og aner ikke hvilket område vi skal vælge .. Jeg vil VILDT gerne se Skagen - Men IKKE bo der Hehe

Det skal være uge 33 , 34 eller 35 og vi har et barn på 1½ år med .. Og så skal det helst ikke koste en formue

Kom med jeres anbefalinger Og meget gerne links (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

twinboys

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Vi snakker om at holde sommerferie i Jylland i år .. Min kæreste har familie som vi ville besøge i Tønder , og så kan vi ligeså godt få noget ud af broafgiften jo

Hvad kan i anbefale ? Jeg har aldrig holdt ferie i Jylland og aner ikke hvilket område vi skal vælge .. Jeg vil VILDT gerne se Skagen - Men IKKE bo der Hehe

Det skal være uge 33 , 34 eller 35 og vi har et barn på 1½ år med .. Og så skal det helst ikke koste en formue

Kom med jeres anbefalinger Og meget gerne links (;

Mit sommerhus ligger ved vesterhavet...Det er i Jylland...Smiler og du vil altid få en god pris...

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

twinboys skriver:

Mit sommerhus ligger ved vesterhavet...Det er i Jylland...Smiler og du vil altid få en god pris...

Ja , men det er jo ikke ledigt der ?

Anmeld

17. marts 2012

Maja88

Hvidbjerg strand camping..

Anmeld

17. marts 2012

twinboys

Maja_4000 skriver:

Ja , men det er jo ikke ledigt der ?

Så må i tage afsted i uge 39... 

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

twinboys skriver:

Så må i tage afsted i uge 39... 

Det bliver sgu for sent :b Vil også gerne have godt vejr jo

Kan du ikke smide dem ud der har booket ?

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg bor i Nordjylland..Jeg kan varmt anbefale Løkken/Blokhus området.. Der er godt nok et stykke vej til Skagen.. Men ikke længere end man godt kan ta en tur der op. Jeg bor selv 20 km fra Løkken.. Og her er mange spændende oplevelser for både store og små.

Fx:
Nordsø museet (et kæmpe hit for børn)
Fårup sommer land, DK´s bedste familie og forlystelses park
Shopping i rigtig mange lækre butikker. bl.a i Hjørring, Aalborg, men selvf. også i løkken/blokhus området..
Desuden er der ringtig mange skønne natur oplevelser, som den vandrende klit, rigtig skønne strande med en masse tyske "bunkere"... og meget andet

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

Nitz - <3 David skriver:

Jeg bor i Nordjylland..Jeg kan varmt anbefale Løkken/Blokhus området.. Der er godt nok et stykke vej til Skagen.. Men ikke længere end man godt kan ta en tur der op. Jeg bor selv 20 km fra Løkken.. Og her er mange spændende oplevelser for både store og små.

Fx:
Nordsø museet (et kæmpe hit for børn)
Fårup sommer land, DK´s bedste familie og forlystelses park
Shopping i rigtig mange lækre butikker. bl.a i Hjørring, Aalborg, men selvf. også i løkken/blokhus området..
Desuden er der ringtig mange skønne natur oplevelser, som den vandrende klit, rigtig skønne strande med en masse tyske "bunkere"... og meget andet

Men hvad skal vi bo i ? Synes det er skide svært at finde noget

Kender nemlig flere som har været på ferie i Løkken og elsket det , så det har jeg kigget lidt på .. Men jeg synes det er meget uoverskueligt

Anmeld

17. marts 2012

twinboys

Maja_4000 skriver:

Det bliver sgu for sent :b Vil også gerne have godt vejr jo

Kan du ikke smide dem ud der har booket ?

jo da smiler... 

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

Maja_4000 skriver:

Men hvad skal vi bo i ? Synes det er skide svært at finde noget

Kender nemlig flere som har været på ferie i Løkken og elsket det , så det har jeg kigget lidt på .. Men jeg synes det er meget uoverskueligt

Det kommer helt an på hvilke ferie i er til.. Man kan kigge efter et sommerhus, eller en Campingplads.. Top camp Jambo er super fin.. Min kæreste er elektrikker og er tit der ude.. de har lige vundet prisen fpr europas bedste plads.. Og der er også rigtig lækkert.. de har ihvertfald hytter.. Ellers kunne man finde et stort telt og tage med.. Det syns jeg personlig er rigtig hyggeligt..

Ellers er der Rønbjerg feriecenter.. de har en masse huse.. Og der er vandland og en masse børneaktiviteter Det ligger så ik helt i Løkken.. Men det er ikke så langt der fra.. Lønstrup kan også anbetales..

Tjek evt. : http://www.visitnordjylland.dk/danmark/da-dk/menu/ turist/ferie_nordjylland.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.