Vejedag (3-måneders status)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2009

ivfmarie

Tja, så er dar faktisk gået 3 måneder siden vi startede kuren - jeg ved ikke helt hvor mange af jer der er med endnu, men jeg er i hvertfald on.
Og jeg har været på vægten i dag, og den sagde 9,5 kilo mindre end den gjorde 1.januar!!

Det er fandme fedt! Jeg føler mig sgu også lidt lækker nu ... Ikke mindst føler jeg mig sund og i god form.

Er der andre med endnu?

marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

ka li ja

fuck det er mega flot marolle!!!
jeg er et fjols der ikke kan tage sig sammen.... jeg har endda købt kartoffelkager til i aften...
fra i morgen så.. men hva så med påsken?? åhhhh det er hårdt for hende den madglade!!!

Anmeld

1. april 2009

linemus

Hold da op, du er for sej, Marie!!! Skide godt gået! Er du nået dit mål, eller er der flere kilo der skal samme vej?

Jeg er startet igen sidste mandag. Denne gang med en motivation (og fedt-væmmelse), der siger spar to. Den første uge røg der 1,3 kg, selvom jeg ikke holdt min kur til punkt og prikke. Er spændt på, hvad vægten siger på mandag. Nu skal det i hvert fald værre!

Anmeld

1. april 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Hold da op, du er for sej, Marie!!! Skide godt gået! Er du nået dit mål, eller er der flere kilo der skal samme vej?

Jeg er startet igen sidste mandag. Denne gang med en motivation (og fedt-væmmelse), der siger spar to. Den første uge røg der 1,3 kg, selvom jeg ikke holdt min kur til punkt og prikke. Er spændt på, hvad vægten siger på mandag. Nu skal det i hvert fald værre!

Kanont at du er igang igen, nu med motivation .
Jeg har en drøm om at ramme 64 kg, som var vægten før graviditeten med Freja, men egentlig betyder tallet på vægten ikke så meget (men det er dog en motivation når den falder), jeg kigger mere på mig selv og ser hvor der kan gøres noget - og det kan der stadig gøres mange steder ...

Marie - der har både rullet og løbet idag!

Anmeld

1. april 2009

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

fuck det er mega flot marolle!!!
jeg er et fjols der ikke kan tage sig sammen.... jeg har endda købt kartoffelkager til i aften...
fra i morgen så.. men hva så med påsken?? åhhhh det er hårdt for hende den madglade!!!

Du er ikke alene om det ka li ja...

Jeg er også et stort madøre, kage øre (med kanelgifler til aftenskaffen) og en sukkergris (slikgris) oven i...

Det er måske derfor vægten står på et stort rundt 0, jeg taber mig tager på taber mig tager på og ja sådan fortsætter det...

Anmeld

1. april 2009

Anja

Tillykke med det, Marie !

Anja - total misundelig og hidtil med en rygrad som en regnom ! Men nu skal der sgu være rygrad af stål !!!

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

Trold skriver:

Du er ikke alene om det ka li ja...

Jeg er også et stort madøre, kage øre (med kanelgifler til aftenskaffen) og en sukkergris (slikgris) oven i...

Det er måske derfor vægten står på et stort rundt 0, jeg taber mig tager på taber mig tager på og ja sådan fortsætter det...

ja sådan er det også her. jeg er også bare nødt til at tage mig sammen snart. jeg ved jo jeg kan....!
men det blir ikke før efter påske. ellers ved jeg bare jeg ikke kan holde det
man kan vel lige så godt være realistisk

men så længe vægten blir hvor den er, så er det ikke helt skidt

Anmeld

6. april 2009

Helle30

Jeg er med endnu, og jeg har tabt 20 kg. siden 22. januar. - Ikke ved at amme og ikke ved at motionere - de er bare forsvundet. De første 2,3 kg. var barn - dertil kommer det løse, og derefter er kg. bare raslet af mig.

Jeg skal nok nå at blive halvlexs før sommer

- Helle

Anmeld

6. april 2009

Astrid P

Helle30 skriver:

Jeg er med endnu, og jeg har tabt 20 kg. siden 22. januar. - Ikke ved at amme og ikke ved at motionere - de er bare forsvundet. De første 2,3 kg. var barn - dertil kommer det løse, og derefter er kg. bare raslet af mig.

Jeg skal nok nå at blive halvlexs før sommer

- Helle

FÅÅÅÅÅRK, Hvor vildt!!!!

Og hej igen, Helle... Dejligt atter at se din mave herinde, du har sørme været savnet!

KH Astrid

Anmeld

6. april 2009

Astrid P

Jeg er på banen igen! Det har været sløvt indtil jeg fik afleveret den forbistrede bacheloropgave, men nu er der gang i sagerne. I morges stod vægten på 5 kg. mindre end 1. januar, og det er alt sammen noget der er sket indenfor de seneste 2-3 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.