Uro i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

nilletøz

Malou&Anders skriver:

Årh øv,. Jeg har det kun i benene og mest venstre hvor jeg har knæskade bliver sindsyg af det.. 

Ja gid jeg bare havde det i min ben... trotalt træls og side og se en god film også må gå i seng for at få ro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Amandas-mor skriver:

Det er meget billigt. Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for min bøtte da jeg spiste det i anden sammenhæng. Du kan tro at jeg heller ikke er glad for piller og sværger meget til det naturlige. Det var derfor jeg var så glad for at tage dem her, for det er jo et helt naturligt mineral som på ingen måde er kemisk eller skadeligt. Der er nogle som går så vidt som til at sige at visse tilstande som fx hjertebanken og restless legs simpelthen kan skyldes at kroppen er i underskud med magnesium og det er ligeså alvorligt som fx at være i underskud med d-vitamin. Men det er vigtigt at spise et produkt med calcium i  hvis man ikke spiser kalktilskud ved siden af. Som fx dette der var det eneste jeg kunne finde på nettet. Men de har en lignende i Kvickly som jeg mener er billigere.

http://www.netspiren.dk/pi/Dolomit-tabletter-med-magnesium-400-stk--16471-1072.aspx?gclid=CNCRqvGu7K4CFcK9zAodeiQ0Lw

Mange tak men ja tror os jeg er i underskud. Skal have kost tilskud og jern.. Osv.. Men har dog os tid til lægen men der bare længe til fredag 

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nilletøz skriver:

Ja gid jeg bare havde det i min ben... trotalt træls og side og se en god film også må gå i seng for at få ro!

Ja det må være trist.. Hos mig hjælper det heller ikke gå i seng.. 

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Det er det også... Min mor lider rigtig meget af det, og får nogle piller for det.. mener de hedder kinin, de kan fåes i håndkøb, men er billger på respet...

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nilletøz skriver:

Det er det også... Min mor lider rigtig meget af det, og får nogle piller for det.. mener de hedder kinin, de kan fåes i håndkøb, men er billger på respet...

Ja må nu se hvad min læge siger men har taget mit knæbind på nu,, så håber det hjælper 

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Malou&Anders skriver:

Ja må nu se hvad min læge siger men har taget mit knæbind på nu,, så håber det hjælper 

Ja gør det.. måske han har nogen råd..

Har du set den hjemmeside om det?

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nilletøz skriver:

Ja gør det.. måske han har nogen råd..

Har du set den hjemmeside om det?

Det håber jeg.. Ja har læst lidt. Men synes ikke rigtig der er noget..  

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Malou&Anders skriver:

Det håber jeg.. Ja har læst lidt. Men synes ikke rigtig der er noget..  

Ok jeg har fundet den her.. 

Ved ikke om det kan hjælpe dig

http://www.uroibenene.dk/

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nilletøz skriver:

Ok jeg har fundet den her.. 

Ved ikke om det kan hjælpe dig

http://www.uroibenene.dk/

Det må jeg prøve og kig på tak.. Wii det hjalp og tage knæbind på. Desværre må man ikke sove med det på  

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Malou&Anders skriver:

Det må jeg prøve og kig på tak.. Wii det hjalp og tage knæbind på. Desværre må man ikke sove med det på  

Ja gør det..

Jeg har fået af vide af min læge at kaffe, rygning, the fed mad kan være oversag til uro i ben/krop..

Men kan ikke undvære min kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.