Uro i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Har så meget uro i mine ben og især i mit venstre. Det er skide irriterende at jeg hele tiden skal bevæge dem. Også når jeg gøre det ender det tit med at mit venstre knæ låser sig..Ih altså er der nogle gode råd til hvordan man kan få det til at holde op.. Det ødelægger min nattesøvn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

sarahb

Jeg har det også, restless legs!!!
Helt vildt træls, her hjælper at ligge højt ..

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

sarahb skriver:

Jeg har det også, restless legs!!!
Helt vildt træls, her hjælper at ligge højt ..

Det er møg Nederen intet hjælper hos mig 

Anmeld

16. marts 2012

Hvem?

Malou&Anders skriver:

Har så meget uro i mine ben og især i mit venstre. Det er skide irriterende at jeg hele tiden skal bevæge dem. Også når jeg gøre det ender det tit med at mit venstre knæ låser sig..Ih altså er der nogle gode råd til hvordan man kan få det til at holde op.. Det ødelægger min nattesøvn 

Husker det tydeligt, fandt ud af en nat at det hjalp at vrikke med tæerne, og det kan man sagtens mens man småsover

Held og lykke

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Bondefruen skriver:

Husker det tydeligt, fandt ud af en nat at det hjalp at vrikke med tæerne, og det kan man sagtens mens man småsover

Held og lykke

Det må jeg prøve  

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Malou&Anders skriver:

Jeg har hørt at man kan behandle det med kosttilskudet magnesium (ikke forvekslet med magnesia som er noget helt andet). Det købes på apoteket, men der er noget med at man skal spise kalk sammen med for at det kan optages i kroppen tror jeg nok...du kan i alt fald købe et produkt hvor det hele er samlet. Det har vist hjulpet mange, men man skal vist tage det i noget tid før det virker...et par mdr. mener jeg at jeg har læst, men er ikke sikker

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Amandas-mor skriver:

Jeg har hørt at man kan behandle det med kosttilskudet magnesium (ikke forvekslet med magnesia som er noget helt andet). Det købes på apoteket, men der er noget med at man skal spise kalk sammen med for at det kan optages i kroppen tror jeg nok...du kan i alt fald købe et produkt hvor det hele er samlet. Det har vist hjulpet mange, men man skal vist tage det i noget tid før det virker...et par mdr. mener jeg at jeg har læst, men er ikke sikker

Ja har jeg os hørt men kunne være der var noget andet der hjalp.. I stedet for det der koster en masse penge.. Også kan jeg ikke li og tage piller  

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Åhh hvor jeg kender det..

Jeg kan til tider have det i hele min krop!! Det eneste der hjælper for mig er at jeg går i seng.. 

Men har så prøvet en gang hvor det ikke hjalp at gå i seng, jeg kunne slet ikke finde ro i kroppen på nogen måder...

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Ja har jeg os hørt men kunne være der var noget andet der hjalp.. I stedet for det der koster en masse penge.. Også kan jeg ikke li og tage piller  

Det er meget billigt. Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for min bøtte da jeg spiste det i anden sammenhæng. Du kan tro at jeg heller ikke er glad for piller og sværger meget til det naturlige. Det var derfor jeg var så glad for at tage dem her, for det er jo et helt naturligt mineral som på ingen måde er kemisk eller skadeligt. Der er nogle som går så vidt som til at sige at visse tilstande som fx hjertebanken og restless legs simpelthen kan skyldes at kroppen er i underskud med magnesium og det er ligeså alvorligt som fx at være i underskud med d-vitamin. Men det er vigtigt at spise et produkt med calcium i  hvis man ikke spiser kalktilskud ved siden af. Som fx dette der var det eneste jeg kunne finde på nettet. Men de har en lignende i Kvickly som jeg mener er billigere.

http://www.netspiren.dk/pi/Dolomit-tabletter-med-magnesium-400-stk--16471-1072.aspx?gclid=CNCRqvGu7K4CFcK9zAodeiQ0Lw

Anmeld

16. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

nilletøz skriver:

Åhh hvor jeg kender det..

Jeg kan til tider have det i hele min krop!! Det eneste der hjælper for mig er at jeg går i seng.. 

Men har så prøvet en gang hvor det ikke hjalp at gå i seng, jeg kunne slet ikke finde ro i kroppen på nogen måder...

Årh øv,. Jeg har det kun i benene og mest venstre hvor jeg har knæskade bliver sindsyg af det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.