Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har så meget uro i mine ben og især i mit venstre. Det er skide irriterende at jeg hele tiden skal bevæge dem. Også når jeg gøre det ender det tit med at mit venstre knæ låser sig..Ih altså er der nogle gode råd til hvordan man kan få det til at holde op.. Det ødelægger min nattesøvn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Jeg har det også, restless legs!!! Helt vildt træls, her hjælper at ligge højt ..
Jeg har det også, restless legs!!! Helt vildt træls, her hjælper at ligge højt ..
Det er møg Nederen intet hjælper hos mig
Malou&Anders skriver: Har så meget uro i mine ben og især i mit venstre. Det er skide irriterende at jeg hele tiden skal bevæge dem. Også når jeg gøre det ender det tit med at mit venstre knæ låser sig..Ih altså er der nogle gode råd til hvordan man kan få det til at holde op.. Det ødelægger min nattesøvn
Husker det tydeligt, fandt ud af en nat at det hjalp at vrikke med tæerne, og det kan man sagtens mens man småsover
Held og lykke
Bondefruen skriver: Husker det tydeligt, fandt ud af en nat at det hjalp at vrikke med tæerne, og det kan man sagtens mens man småsover Held og lykke
Det må jeg prøve
Jeg har hørt at man kan behandle det med kosttilskudet magnesium (ikke forvekslet med magnesia som er noget helt andet). Det købes på apoteket, men der er noget med at man skal spise kalk sammen med for at det kan optages i kroppen tror jeg nok...du kan i alt fald købe et produkt hvor det hele er samlet. Det har vist hjulpet mange, men man skal vist tage det i noget tid før det virker...et par mdr. mener jeg at jeg har læst, men er ikke sikker
Amandas-mor skriver: Jeg har hørt at man kan behandle det med kosttilskudet magnesium (ikke forvekslet med magnesia som er noget helt andet). Det købes på apoteket, men der er noget med at man skal spise kalk sammen med for at det kan optages i kroppen tror jeg nok...du kan i alt fald købe et produkt hvor det hele er samlet. Det har vist hjulpet mange, men man skal vist tage det i noget tid før det virker...et par mdr. mener jeg at jeg har læst, men er ikke sikker
Ja har jeg os hørt men kunne være der var noget andet der hjalp.. I stedet for det der koster en masse penge.. Også kan jeg ikke li og tage piller
Åhh hvor jeg kender det..
Jeg kan til tider have det i hele min krop!! Det eneste der hjælper for mig er at jeg går i seng..
Men har så prøvet en gang hvor det ikke hjalp at gå i seng, jeg kunne slet ikke finde ro i kroppen på nogen måder...
Det er meget billigt. Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for min bøtte da jeg spiste det i anden sammenhæng. Du kan tro at jeg heller ikke er glad for piller og sværger meget til det naturlige. Det var derfor jeg var så glad for at tage dem her, for det er jo et helt naturligt mineral som på ingen måde er kemisk eller skadeligt. Der er nogle som går så vidt som til at sige at visse tilstande som fx hjertebanken og restless legs simpelthen kan skyldes at kroppen er i underskud med magnesium og det er ligeså alvorligt som fx at være i underskud med d-vitamin. Men det er vigtigt at spise et produkt med calcium i hvis man ikke spiser kalktilskud ved siden af. Som fx dette der var det eneste jeg kunne finde på nettet. Men de har en lignende i Kvickly som jeg mener er billigere.
http://www.netspiren.dk/pi/Dolomit-tabletter-med-magnesium-400-stk--16471-1072.aspx?gclid=CNCRqvGu7K4CFcK9zAodeiQ0Lw
nilletøz skriver: Åhh hvor jeg kender det.. Jeg kan til tider have det i hele min krop!! Det eneste der hjælper for mig er at jeg går i seng.. Men har så prøvet en gang hvor det ikke hjalp at gå i seng, jeg kunne slet ikke finde ro i kroppen på nogen måder...
Årh øv,. Jeg har det kun i benene og mest venstre hvor jeg har knæskade bliver sindsyg af det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128