Hvad synes i om navnet david

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

MomInTheMaking

christinak skriver:

Ej hvor sød en historie bliver jo helt rørt, fantastisk med graviditets hormonerne  

Og sikke et flot navn, bestemt ikke noget man hører hver dag og det er kun godt

Tak, jeg er jo heller ikke bleg for at fortælle den. Synes selv det er en dejlig historie at kunne fortælle hende når hun bliver stor.^^

De fleste i vore omgangskreds og i familien sagde "A HVAD skal hun hedde?" haha.. Jeg ved faktisk ikke om jeg synes det er et fantastisk smukt navn, (synes egentlig navnets oprindelse, Penelope er flottere..)men hun har bare aldrig og ville aldrig kunne hedde andet.

Men ja, lidt specielt er det da herhjemme.. hun er vidst blot nr. 24 i danmark der hedder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

christinak

Mom In The Making skriver:

Tak, jeg er jo heller ikke bleg for at fortælle den. Synes selv det er en dejlig historie at kunne fortælle hende når hun bliver stor.^^

De fleste i vore omgangskreds og i familien sagde "A HVAD skal hun hedde?" haha.. Jeg ved faktisk ikke om jeg synes det er et fantastisk smukt navn, (synes egentlig navnets oprindelse, Penelope er flottere..)men hun har bare aldrig og ville aldrig kunne hedde andet.

Men ja, lidt specielt er det da herhjemme.. hun er vidst blot nr. 24 i danmark der hedder det.

Jeg synes det er et rigtig sødt navn. 

Så længe man selv kan lide navnet, det er det der betyder noget  

Anmeld

16. marts 2012

Fenja09

Helt alm. og godt navn - ikke et jeg selv ville vælge, men har absolut intet mod det

/Fenja

Anmeld

16. marts 2012

MomInTheMaking

christinak skriver:

Jeg synes det er et rigtig sødt navn. 

Så længe man selv kan lide navnet, det er det der betyder noget  

Præcis. hehe..

Anmeld

16. marts 2012

Darling<3

Det kommer an på hvordan det skal udtales!

Dansk - langt fra min kop te!!

Engelsk - Elsker det!! Min mand hedder David og vi havde snakket om at fik vi en dreng skulle han også hedde det.. ( Svigerfar hedder det også )

Anmeld

17. marts 2012

Pigent

Ja som overskriften lyder, hvad synes i om navnet David? 

Det er sødt og jeg kan helt klart bedst lide den danske udtale 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.