Hva synes i om navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

FruStolpe

Filucca&Smilla skriver:

Hej piger, det er ganske enkelt hva synes i om pige navnet Paya? Skriv gerne en begrundelse eller hvis i kender nogen der hedder det:-)

Jeg tænker "underligt ord" når jeg læser det.. Sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

4kløver

Synes det er sødt. Men hvorfor spørge vis I kan lig det
Jeg er lige glad med hvad folk tænker om mine børns navne. min fars kone synes mine har underlig navne. Men jeg er bare ikke til Finn og Aase. og så synes jeg heller ikke de er underlige gider bare ikke navn som alle hedder.

Anmeld

16. marts 2012

Filuca

Er ikke så vild med det Synes helt ærligt, det passer bedre til en hund

Anmeld

16. marts 2012

Fenja09

Bryder mig ikke om det - hvis det ikke stod skrevet ville jeg overhovedet ikke tro at det er et godkendt pigenavn. Det minder mig om en frugt, eller et stednavn. Hvis man skulle kalde sin datter det navn ( efter min mening) skulle man have et tilhørsforhold til mellemamerika, Spanien eller et andet spansk - talende land, da det minder om et sådan navn. Derudover synes jeg at der mangler noget. Det virker som om navnet er blevet "cuttet" så der mangler en endelse.

Men det vigtigste er jo at i som forældre kan lide det

/Fenja

Anmeld

17. marts 2012

Pigent

Filucca&Smilla skriver:

Hej piger, det er ganske enkelt hva synes i om pige navnet Paya? Skriv gerne en begrundelse eller hvis i kender nogen der hedder det:-)

Jeg har stemt " Det kan jeg bare slet ikke li" 

Synes Aya,Naya,Gaia (Gaya) og Maya er gode navne 

Anmeld

17. marts 2012

Humanincubator

StineW79 skriver:

Synes det er er fint navn og kender en dejlig lille dreng der hedder det! Vh stine

Jeg troede, det var et pigenavn :O

Anmeld

17. marts 2012

Tona

Filucca&Smilla skriver:

Det er vildt sødt

Anmeld

17. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Humanincubator skriver:

Jeg troede, det var et pigenavn :O

Ham jeg kender er en lille muslimsk dreng på mit arbejde. Han er bare så sød og har de smukkeste store brune øjene. Vh stine

Anmeld

18. marts 2012

morbibi

Filucca&Smilla skriver:

Jeg bryder mig ikke om frugt-lignende navne til børn. Jeg er selv til kedelige navne

Anmeld

18. marts 2012

chael

Ej, det er fint nok hvis man kommer fra et eksotisk land.

Men ellers er der lidt for meget "papaya" frugt over de

Sorry!!

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.