Hva synes i om navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva synes i om pige navnet Paya?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.715 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Mama3

Hej piger, det er ganske enkelt hva synes i om pige navnet Paya? Skriv gerne en begrundelse eller hvis i kender nogen der hedder det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

L&V

Filucca&Smilla skriver:

Hej piger, det er ganske enkelt hva synes i om pige navnet Paya? Skriv gerne en begrundelse eller hvis i kender nogen der hedder det:-)

sorry men det minder mig om papaya frugt

Anmeld

16. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Er det overhovedet et navn/ord? Jeg kender frugten papaya, men jeg har aldrig hørt om paya, og derfor synes jeg også, det lyder underligt som et navn.

Anmeld

16. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Filucca&Smilla skriver:

Fandt lige dette på wikipedia om ordets betydning http://en.m.wikipedia.org/wiki/Paya

Anmeld

16. marts 2012

Mama3

Det er rent faktisk et godkendt piger navn men det er meget få der hedder det tror det er 10 eller 11

Anmeld

16. marts 2012

hende-nanna

Filucca&Smilla skriver:

Synes faktisk det er meget sødt, men ville nok selv foretrække at forlænge det lidt og kalde hende Papaya/Papaja i stedet 

Anmeld

16. marts 2012

Linsi

det er meget sødt, men tænkte også på papaya med det samme

Anmeld

16. marts 2012

Mama3

Jeg synes også det er ret sødt, og ja man kommer til at tænke på frugten papaya, men jeg kommer altså også til at tænke på Naya som jeg også synes er sødt

Anmeld

16. marts 2012

hende-nanna

Filucca&Smilla skriver:

Jeg synes også det er ret sødt, og ja man kommer til at tænke på frugten papaya, men jeg kommer altså også til at tænke på Naya som jeg også synes er sødt

Jeg tror desværre folk de første par gange vil tro hun hedder Naya, Maya eller Kaya 

Anmeld

16. marts 2012

Mama3

Ja det er sikkert rigtig, jeg er heller ikke sikker på jeg ville komme til at brug det hvis skal ha flere børn tror slet ikke min mand ville være med på den, hvis vi skulle være så heldige at få en pige mere skal hun hedde Nova et eller andet tror jeg det synes vi nemlig begger er rigtig fint :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.