Er det virkelig så usexet at være mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tror desværre at unge fyre i din alder, ikke ønsker børn som en del af deres hverdag som det kan blive ved at blive kæreste med en mor.

Synes at have hørt om hjemmesider for dating for singler med børn. Har du prøvet der?

jeg har prøvet de sider for single forældre, men synes for det meste det er ældre mennesker der er derinde, altså 30+

Jeg vil heller ikke have en på 23, for de er simpelthen for umodne, men jeg vil heller ikke over 30 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Det kan være. Jeg er bare ikke så god til at tage på date nr 2 med den samme hvis ikke det var godt første gang.

Kan jeg godt forstå. Tror bare du skal have tålmodighed selvom det er svært 

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan jeg godt forstå. Men må nok indrømme at jeg tror at det bliver rigtig svært.

Jeg forstår godt du har nogle krav, men jeg vil sige at dem jeg er blevet forelsket i, ikke har været nogle jeg har været vild med fra start. Det har været sådan at jeg har lært dem at kende via en fælles ven og har kendt dem i næsten 1 år før interessen kom og så bliver man jo automatisk tiltrukket af dem.

For mig ændrer personlighed hele udseendet. Forstår du hvad jeg mener. Synes selv det blev lidt rodet

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå. Men må nok indrømme at jeg tror at det bliver rigtig svært.

Jeg forstår godt du har nogle krav, men jeg vil sige at dem jeg er blevet forelsket i, ikke har været nogle jeg har været vild med fra start. Det har været sådan at jeg har lært dem at kende via en fælles ven og har kendt dem i næsten 1 år før interessen kom og så bliver man jo automatisk tiltrukket af dem.

For mig ændrer personlighed hele udseendet. Forstår du hvad jeg mener. Synes selv det blev lidt rodet

personlighed er så vigtig. Men jeg gider bare heller ikke have en der synes man kun skal gå i bad 2 gange i ugen eller sådan noget. vil også gerne have en der gider gøre lidt for sig selv, og sådan nogle ting.

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

personlighed er så vigtig. Men jeg gider bare heller ikke have en der synes man kun skal gå i bad 2 gange i ugen eller sådan noget. vil også gerne have en der gider gøre lidt for sig selv, og sådan nogle ting.

Altså bare fordi man ikke har en veltrænet krop, kan man da godt synes at man gøre noget ud af sig selv og gå i bad hver dag

Men i hvert fald rigtig meget held og lykke. Håber du finder en der falder i din smag og som giver dig bløde knæ

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Altså bare fordi man ikke har en veltrænet krop, kan man da godt synes at man gøre noget ud af sig selv og gå i bad hver dag

Men i hvert fald rigtig meget held og lykke. Håber du finder en der falder i din smag og som giver dig bløde knæ

man behøver heller ikke en veltrænet krop, men jeg er selv ret spinkel, så en der er lidt kraftig går altså bare ikke.

Anmeld

16. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg sidder inde på en dating side, jeg er 23 år gammel, og synes selv at jeg er ret attraktiv det samme synes mine kammerater, men de er bare ikke kæreste potetiale herhjemme, da de bare kender mig for godt.

Men de eneste der kontakter mig er gamle, tykke og klamme mænd der er omkring de 40 eller også er det sådan en nørdet type, og det er bare ikke mig. Dem jeg skriver til, som jeg har interesse i, svarer næsten aldrig tilbage.
Jeg skal ikke have en pretty boy, men han må da gerne have en god krop og gøre noget ud af sig selv, for det gør jeg altså også selv.

Men er det virkelig så stort et turn off for mænd at man har et barn?

Skal man have en mand?? kan man ikke bare hygge og dernæst vil jeg gerne vide om du har det stående i din profil??

Anmeld

16. marts 2012

Ciss

Hvad med at finde en side for et interessefelt i stedet for en direkte datingside?

Så er der da i hvert fald en mulighed for at træffe nogle nye mænd, som man allerede har noget til fælles med, uden at de straks tænker "hun har et barn, hende hopper vi over". Man ved jo aldrig, hvornår en ny kontakt/et venskab kan udvikle sig til noget mere..... På datingsiderne drejer det sig jo om at finde en partner, så da starter folk ud med det udgangspunkt, i stedet for bare at finde nye folk, som de kan lære at kende og så lade det udvikle sig derfra.

Jeg ved jo ikke, hvad du interesserer dig for, men der findes jo masser af klubber og foreninger med diverse hjemmesider og forumer. Sålænge det ikke er en broderiklub eller noget andet damedomineret, så kan det jo være en mulighed.

for at du snart træffer en spændende person...

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

Anonym skriver:

man behøver heller ikke en veltrænet krop, men jeg er selv ret spinkel, så en der er lidt kraftig går altså bare ikke.

tror måske du skal slække dine krav...

for det lyder altså til du har mange

Anmeld

17. marts 2012

Fenja09

Jeg synes ikke at du skal gå på kompromis med ting som er vigtige for dig dvs du skal ikke slække på de krav du stiller til en mand - men være åben for nye muligheder. Er sikker på, at du nok skal finde en dejlig kæreste og han lever garanteret ikke op til alle dine krav, men dem som er aller vigtigst for dig. Lige pludselig så er han der, og du er jo UNG, så du har masser af tid  

Tag du dig bare god tid til at finde den mand, som du kan lide og som kan lide dig, også selvom du er mor. Han er derude et sted

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.