Er det virkelig så usexet at være mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.578 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg sidder inde på en dating side, jeg er 23 år gammel, og synes selv at jeg er ret attraktiv det samme synes mine kammerater, men de er bare ikke kæreste potetiale herhjemme, da de bare kender mig for godt.

Men de eneste der kontakter mig er gamle, tykke og klamme mænd der er omkring de 40 eller også er det sådan en nørdet type, og det er bare ikke mig. Dem jeg skriver til, som jeg har interesse i, svarer næsten aldrig tilbage.
Jeg skal ikke have en pretty boy, men han må da gerne have en god krop og gøre noget ud af sig selv, for det gør jeg altså også selv.

Men er det virkelig så stort et turn off for mænd at man har et barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Røverdatter

for at du finder den rette

Jeg tror at mange unge mænd (uden børn) er skræmte for det.. Især hvis de er et andet sted i livet.

Tror ikke det har så meget med udseende at gøre... Hvor længe har du 'prøvet' at finde en kæreste? Måske har den rette bare ikke lige været forbi din profil endnu

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

for at du finder den rette

Jeg tror at mange unge mænd (uden børn) er skræmte for det.. Især hvis de er et andet sted i livet.

Tror ikke det har så meget med udseende at gøre... Hvor længe har du 'prøvet' at finde en kæreste? Måske har den rette bare ikke lige været forbi din profil endnu

Jeg har ledt i over et år nu, og jeg er nok lidt kræsen, men vil altså ikke ende med at dele seng med hvad somhelst.

Anmeld

16. marts 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg har ledt i over et år nu, og jeg er nok lidt kræsen, men vil altså ikke ende med at dele seng med hvad somhelst.

Det kan jeg godt forstå!

Men hvad med at mødes med en som virker sød. Har selv været på dating side, og tit synes jeg faktisk at folk ser helt anderledes ud IRL, frem for på deres profilbillede...

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Det kan jeg godt forstå!

Men hvad med at mødes med en som virker sød. Har selv været på dating side, og tit synes jeg faktisk at folk ser helt anderledes ud IRL, frem for på deres profilbillede...

Jeg skal bare ikke mødes med en der er tættere på 40 end 30, han kunne jo være min far.

Jeg har mødtes med mange, og indtil videre så har billederne passet meget godt, men personligheden har bare slet ikke været i virkeligheden som den var på beskederne

Anmeld

16. marts 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg skal bare ikke mødes med en der er tættere på 40 end 30, han kunne jo være min far.

Jeg har mødtes med mange, og indtil videre så har billederne passet meget godt, men personligheden har bare slet ikke været i virkeligheden som den var på beskederne

Øv bøv... Men jeg tror på at den rette dukker op når dumindst venter det.. Måske et andet sted end på en dating side? Går du også i byen for at møde folk?

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Øv bøv... Men jeg tror på at den rette dukker op når dumindst venter det.. Måske et andet sted end på en dating side? Går du også i byen for at møde folk?

Jeg går i byen ja, men ikke særlig tit. Jeg har også veninder til at sætte mig op på dates fra tid til anden, men der har heller ikke været noget endnu.

Måske jeg skal slække lidt på mine krav?

Anmeld

16. marts 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg går i byen ja, men ikke særlig tit. Jeg har også veninder til at sætte mig op på dates fra tid til anden, men der har heller ikke været noget endnu.

Måske jeg skal slække lidt på mine krav?

Ja det tror jeg næsten.. Måske er førstehåndsindtrykket ikke så godt, men måske er andenhåndsindtrykket det hele værd

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Ja det tror jeg næsten.. Måske er førstehåndsindtrykket ikke så godt, men måske er andenhåndsindtrykket det hele værd

Det kan være. Jeg er bare ikke så god til at tage på date nr 2 med den samme hvis ikke det var godt første gang.

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror desværre at unge fyre i din alder, ikke ønsker børn som en del af deres hverdag som det kan blive ved at blive kæreste med en mor.

Synes at have hørt om hjemmesider for dating for singler med børn. Har du prøvet der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.