Solarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

JH12

Jeg tager slet ikke Solarie mere, og har ikke gjord et i mange år..

Jeg gjord det rigtig meget som yngre, men nu tør jeg simpelthen ikke, så selvom jeg om vinteren bliver meget bleg, så venter jeg med at få sol til sommeren kommer, og jeg istedet kan få naturlig sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Røverdatter

Jeg tog det en smule fra jeg var 14 til jeg var 17. Men nu gør jeg det aldrig.. Det er dyrt og unødvendigt (for mig)

Og ikke for at skræmme dig, men jeg havde en ven hvis mor tog solarie næsten hver dag. Hun er i dag 50 år, men ligner en på 75 og har læderhud. Sorry to say, but thats the truth.

Håber du finder ud af hvad du vil gøre, men som en anden siger - anbefaler jeg dig at finde et alternativ der er sundere - og billigere

Anmeld

17. marts 2012

Peanut

Månsson skriver:

Jeg gjorde det da jeg var yngre men har ikke gjord det de sidste mange år.. bruger spray tan i stedet det er lavet af sukker og er uskadeligt

Hvad er det for noget spray tan ? 

Anmeld

17. marts 2012

Bshizzle

9510 skriver:

Jeg er lige begyndt at gå i solarie, gør det ikke så meget for kuløren (selvom det er dejligt at blive brun&nbsp Men jeg døjer af H. til med min ryg og syns det er blevet bedre med den efter jeg er begyndt at ligge der 2 gange om ugen...

Tænker ikke så meget over risikoen, mere over at jeg ikke har så ondt i ryggen mere

Den hopper jeg med på .. 

Jeg tager sol engang imellem både fordi det gir lidt kulør men osse fordi jeg har ryg/nakke smerter.. Der er SÅ rart med den varme!! 

... Det er bare træls man stinker af gris efter sådan en tur  

Anmeld

17. marts 2012

9510

Bshizzle skriver:

Den hopper jeg med på .. 

Jeg tager sol engang imellem både fordi det gir lidt kulør men osse fordi jeg har ryg/nakke smerter.. Der er SÅ rart med den varme!! 

... Det er bare træls man stinker af gris efter sådan en tur  

Ja det er det eneste minus

Men syns kroppen har det godt efter sådan en gang varme, ved da godt det ikke er sundt, men det er da billigere end en tur til kiropraktor

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Peanut skriver:

Hvad er det for noget spray tan ? 

Det kan man fåved de fleste wellness steder hvis det er det du mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.