update på : pis,pis,pis og lort :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Ønskebarnet12

MelikkazMoar skriver:

Tusind mange mange tak.. og iligemåde.. hvor langt er du henne ?

10 uger det er min første graviditet det så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

MelikkazMoar

Ønskebarnet12 skriver:

10 uger det er min første graviditet det så skønt

ja.. tillykke med det

Anmeld

16. marts 2012

Nettemor

MelikkazMoar skriver:

Skrev for en uge siden et indlæg, hvor jeg mildesttalt var i chok! havde lige testet posetiv :O

og enlig skulle jeg kun teste fordi jeg skulle bestille tid til at få lagt spiral op..

men så idag, var vi ved lægen og fortalte den gode nyhed, fik taget prøver og fik bevis på at graviditeten er rigtig nok ! det er bare skide fantastisk !!!

så på mandag skal jeg ned og scannes ved gynekologerne, og få fastlagt en termin..

Glæder mig sådan !!

Vi har endnu ikke sagt noget til familien.. på bortset fra min mor, der lød som om hun hellere ville støtte mig igennem en abort, end igennem en graviditet.. men hun skal nu nok vende sig til det..

blot en lille update her fra ..

Ha' en go dag Alle i dejlige mennesker !

Hvor er det dejligt at læse at du nu har det godt med det.

Det bliver mega spændende med hvornår din termin bliver

Din mor skal nok vænne sig til tanken. Jeg tror det kan være svært for mødre at vænne sig til at deres små piger er mødre. Og at du nu snart er mor til 2 skal hun lige vænne sig til. Men jeg er sikker på at når din terminsdato nærmer sig så er hun ligeså spændt og glad som ved den første. Og jeg er sikker på hun nok skal komme til at elske nr 2 lige så højt som hun elsker din datter.

Har faktisk et par historier om når omverden ikke er helt med på / tilfreds med en graviditet men det er ikke om mig så hvis du vil høre dem må du lige skrive en pb

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

nettemor skriver:

Hvor er det dejligt at læse at du nu har det godt med det.

Det bliver mega spændende med hvornår din termin bliver

Din mor skal nok vænne sig til tanken. Jeg tror det kan være svært for mødre at vænne sig til at deres små piger er mødre. Og at du nu snart er mor til 2 skal hun lige vænne sig til. Men jeg er sikker på at når din terminsdato nærmer sig så er hun ligeså spændt og glad som ved den første. Og jeg er sikker på hun nok skal komme til at elske nr 2 lige så højt som hun elsker din datter.

Har faktisk et par historier om når omverden ikke er helt med på / tilfreds med en graviditet men det er ikke om mig så hvis du vil høre dem må du lige skrive en pb

hun er ved at blive mere stille og rolig ved det .. så nu må vi se, jeg glæder mig hvertfald..

du må da gerne sende beskederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.