update på : pis,pis,pis og lort :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

MelikkazMoar

Skrev for en uge siden et indlæg, hvor jeg mildesttalt var i chok! havde lige testet posetiv :O

og enlig skulle jeg kun teste fordi jeg skulle bestille tid til at få lagt spiral op..

men så idag, var vi ved lægen og fortalte den gode nyhed, fik taget prøver og fik bevis på at graviditeten er rigtig nok ! det er bare skide fantastisk !!!

så på mandag skal jeg ned og scannes ved gynekologerne, og få fastlagt en termin..

Glæder mig sådan !!

Vi har endnu ikke sagt noget til familien.. på bortset fra min mor, der lød som om hun hellere ville støtte mig igennem en abort, end igennem en graviditet.. men hun skal nu nok vende sig til det..

blot en lille update her fra ..

Ha' en go dag Alle i dejlige mennesker !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Isabella_mor

tillykke

Anmeld

16. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

stort tillykke

Anmeld

16. marts 2012

Hvem?

MelikkazMoar skriver:

Skrev for en uge siden et indlæg, hvor jeg mildesttalt var i chok! havde lige testet posetiv :O

og enlig skulle jeg kun teste fordi jeg skulle bestille tid til at få lagt spiral op..

men så idag, var vi ved lægen og fortalte den gode nyhed, fik taget prøver og fik bevis på at graviditeten er rigtig nok ! det er bare skide fantastisk !!!

så på mandag skal jeg ned og scannes ved gynekologerne, og få fastlagt en termin..

Glæder mig sådan !!

Vi har endnu ikke sagt noget til familien.. på bortset fra min mor, der lød som om hun hellere ville støtte mig igennem en abort, end igennem en graviditet.. men hun skal nu nok vende sig til det..

Husker godt dit indlæg

RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE

Anmeld

16. marts 2012

4kløver

Tillykke

Anmeld

16. marts 2012

MelikkazMoar

rikkeregnbue skriver:

stort tillykke

Tak

Anmeld

16. marts 2012

MelikkazMoar

Bondefruen skriver:

Husker godt dit indlæg

RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE

Tusind Tak !

Anmeld

16. marts 2012

MelikkazMoar

4kløver skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

16. marts 2012

Janni.

Tillykke med graviditeten, glæder mig til at følge dig.

Anmeld

16. marts 2012

morethanperfect

MelikkazMoar skriver:

Glæder mig sådan !!

Kææmpe stort tilykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.