Update på plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

kvinde84

Så fik jeg kommet til JM i går. Alting var fint, bortset fra mine plukker selfølgelig. Hun lavede et lille tjek for at vide om livm.halsen var forkortet, og det mente hun den var. Fik så tid til scanning i morgen. Den viste at livm.halsn var forkortet, og blød, og når jeg hostede så kunne hun se at den åbnede sig. Fik derfor et skud lungemodner, og jeg skal tage bricanyl, for at slappe livmodermusklerne af. Skal ind at få et skud lungemodner til i morgen. Jeg er på papiret indlagt, men jeg måtte gerne tage "hjem", men jeg skal aflaste, men det har jeg jo alligevel gjort i nogle uger allerede.

Jeg må dog ikke tage hjem til mig selv, da jeg jo ikke har mulighed for at kome på hospitalet hurtigt derfra. Jeg må derfor bo hjemme hos min mor i, i første omgang 2 uger, da skal jeg igen til JM og blive tjekket. Hvis standen er den samme om 2 uger, så går de ud fra at alt er fint, og det er falsk alarm, hvis ikke, tja, så må jeg nok bo hos min mor til jeg har født.

Jeg føler mig dog underligt afslappet. Men det er bare en god ting, da stress gør alting værre. Jeg undlader på nuværende tidspunkt, at tænke på, hvad det vil sige at få et for tidligt født barn, det må vi bare tage når, eller hvis den tid kommer. Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen, at jeg måske ville føde for tidligt, så jeg har læst meget om emnet før i graviditeten.

2 positive ting: Min baby har det super, trives rigtigt fint, vægt og størrelse passer perfekt til ugen, og den sparker rigtigt meget, så det er hvertfald en krudtkugle

Hvis jeg skulle klare den til termin, ja så vil det jo ikke føles så længe som man altid hører at den sidste tid gør. Jeg tænker for hver uge "yes, så klarede vi den uge, så skal vi da klare én mere"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

mariesmavse92

det lyder da helt vildt. Hvor langt er du henne? Godt din bebse har det godt trods situationen

Anmeld

16. marts 2012

kvinde84

mariesmavse92 skriver:

det lyder da helt vildt. Hvor langt er du henne? Godt din bebse har det godt trods situationen

Jeg er i dag 30+1, så jeg håber da på at holde bebsen derinde i miiinimum 2 uger mere. Men som sagt, så er det altid svært at sige hvor man står, da det jo er forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan alting ser ud "dernede". Jeg kan sagtens ende med at gå tiden ud, så det krydser vi fingre på

Anmeld

16. marts 2012

mariesmavse92

Jeg er i dag 30+1, så jeg håber da på at holde bebsen derinde i miiinimum 2 uger mere. Men som sagt, så er det altid svært at sige hvor man står, da det jo er forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan alting ser ud "dernede". Jeg kan sagtens ende med at gå tiden ud, så det krydser vi fingre på

Ja det er da alt for tidligt at få hende/ham ud endnu. held og lykke med at holde hende/ham derinde så længe det er muligt! Og held og lykke med fødslen til den tid

Anmeld

16. marts 2012

MariaJ

Tak for opdateringen. Godt at du blev checket. Det lyder lidt som min historie indtil videre. Her er jeg nu 32+0 og har da stadig ikke født. 

Anmeld

16. marts 2012

JH12

Håber den bette vælger at blive derinde lidt endnu, jo længere jo bedre ! og ihvertfald Held og Lykke med det hele  

Anmeld

17. marts 2012

kvinde84

Jo tak for det Når det gælder det her, så er i morgen altid bedre end i dag Men jeg satser da på nogle uger mere med stor mave 

Anmeld

17. marts 2012

nielsen80

Har fulgt lidt med på sidelinjen i dit forløb(husker jo stadig da du stod med den positive test). Var bar lige nødt til at skrive, at jeg er vildt imponeret over hvor rolig du er! Håber at bebs bliver derinde lidt endnu

Anmeld

17. marts 2012

kvinde84

nielsen80 skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinjen i dit forløb(husker jo stadig da du stod med den positive test). Var bar lige nødt til at skrive, at jeg er vildt imponeret over hvor rolig du er! Håber at bebs bliver derinde lidt endnu

Ja det er en meget god egenskab jeg har arvet fra min mors familje Jeg har en teori om at det i mange tilfælde betaler sig at forberede sig på det værste, men håbe og tro det bedste, så er man klar uden at være i panik Men tak for  vi gør det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.