):!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg etr gået 3 dage over tid, og jeg tester Negativ ? hvad stiller jeg op?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg etr gået 3 dage over tid, og jeg tester Negativ ? hvad stiller jeg op?!

Vent og se det an. Hvis det fortsætter med negative tests må du tale med lægen om det

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Vent og se det an. Hvis det fortsætter med negative tests må du tale med lægen om det

okey

Anmeld

16. marts 2012

Kløver

Der er desværre ikke andet for end at vente, prøv at tage ny test igen om nogle dage, og hvis du hverken får mens eller positiv test i løbet af 2 uger, ville jeg nok få en tid ved lægen

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

Maja84 skriver:

Der er desværre ikke andet for end at vente, prøv at tage ny test igen om nogle dage, og hvis du hverken får mens eller positiv test i løbet af 2 uger, ville jeg nok få en tid ved lægen

præcis!

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

okey.. det skide underligt....

Anmeld

16. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

okey.. det skide underligt....

ja, men nogle gange kan man selv ubevidst få det til at rykke sig lidt, man kan også have haft en senere ÆL. jeg fik efter fødslen kortere og kortere cyklus, pludselig rykkede min cyklus sig fra 24 til 44 dage (ifølge ÆL) og blev så gravid den cyklus, men ens krop kan opføre sig underligt, og tror ikke det er unormalt at en mens kan rykke nogle dage frem og tilbage engang imellem uden der behøver være noget galt, og ellers kan det jo bare være du ikke kan teste positivt endnu, hvis din ÆL feks har haft rykket sig nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.