Please hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

ja jeg bliver vidst lige nødt til at give ham et kald.. :/

For har slet ikke fået noget afvide

det synes jeg altså er lidt mærkeligt du ikke har fået noget af vide om, men selvfølgelig - de gør det jo nok forskelligt på de forskellige hospitaler, men alligvel /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

An&Jo

Happiness skriver:

Hvis du ikke kan, ville jeg nok kontakte vagtlægen. Det kan jo være farligt hvis der er rester derinde.

Men mon ikke alt er ok. Tror altså sagens det kan være kroppen lige skal finde ud af at der ikke er nogen graviditet mere.

Synes måske bare ikke det er noget at belemre vagtlægen med, for har jo ingen smerter eller noget.. plus jeg er alene med min søn, og så skulle han med derind, det er jeg ikke så meget for..

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

det synes jeg altså er lidt mærkeligt du ikke har fået noget af vide om, men selvfølgelig - de gør det jo nok forskelligt på de forskellige hospitaler, men alligvel /:

det gør de nok, men der burde da være ca samme procedure når det handler om sådan noget..

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

An&Jo skriver:

Synes måske bare ikke det er noget at belemre vagtlægen med, for har jo ingen smerter eller noget.. plus jeg er alene med min søn, og så skulle han med derind, det er jeg ikke så meget for..

Jeg mente nu også for at høre om du skal til en scanning Men ellers prøv at ringe til den afdelling der lavede indgrebet? Mon ikke de ved noget om det?

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

det gør de nok, men der burde da være ca samme procedure når det handler om sådan noget..

ja ville jeg da også mene! - ring du til lægen

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

Happiness skriver:

Jeg mente nu også for at høre om du skal til en scanning Men ellers prøv at ringe til den afdelling der lavede indgrebet? Mon ikke de ved noget om det?

jo det kunne jeg selvfølgelig prøve, for kom ikke igennem til egen læge.. :/

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

ja ville jeg da også mene! - ring du til lægen

prøvede lige at ringe, men kunne ikke komme til at snakke med lægen nu.. så skal jeg ringe 11:30 og der er jeg til zumba, og det får jeg en bøde for at misse hvis jeg ikke dukker op.. :/

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

prøvede lige at ringe, men kunne ikke komme til at snakke med lægen nu.. så skal jeg ringe 11:30 og der er jeg til zumba, og det får jeg en bøde for at misse hvis jeg ikke dukker op.. :/

så ring efter zumba, eller skriv derop - de fleste læger har efterhånden en elektronisk henvendelse?

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

så ring efter zumba, eller skriv derop - de fleste læger har efterhånden en elektronisk henvendelse?

ja jeg må skrive til ham når jeg er færdig.. han har os en netside nemlig..

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

ja jeg må skrive til ham når jeg er færdig.. han har os en netside nemlig..

super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.