Please hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

An&Jo

Jeg har lige opdaget her til morgen at mine bryster er utættet..

Kan det være tegn på at aborten ikke er gået som den skal?? Jeg har heller ikke rigtig blødt efter, og den anden dag kom der en klump (sorry for de nasty details) ud.. Burde jeg kontakte min læge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Jeg har lige opdaget her til morgen at mine bryster er utættet..

Kan det være tegn på at aborten ikke er gået som den skal?? Jeg har heller ikke rigtig blødt efter, og den anden dag kom der en klump (sorry for de nasty details) ud.. Burde jeg kontakte min læge??

altså, da jeg kirugisk fik fjernet det foster der var gået til - blødte jeg heller ikke, kun da jeg var på hospitalet, men det stoppede om natten , så tror ikke nødvendigvis at du ikke har blødt er et dårligt tegn

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

altså, da jeg kirugisk fik fjernet det foster der var gået til - blødte jeg heller ikke, kun da jeg var på hospitalet, men det stoppede om natten , så tror ikke nødvendigvis at du ikke har blødt er et dårligt tegn

okay.. men hvad så med de utætte bryster?? det bekymrer mig nemlig lidt.. har ikke haft utætte bryster siden min dreng var 1 år og 4 mdr

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

okay.. men hvad så med de utætte bryster?? det bekymrer mig nemlig lidt.. har ikke haft utætte bryster siden min dreng var 1 år og 4 mdr

jeg har ingen erfaring med utætte bryster, det skal jeg slet ikke gøre mig klog på - men har du ikke været til efter tjek for at se om alt var kommet med ud?

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

jeg har ingen erfaring med utætte bryster, det skal jeg slet ikke gøre mig klog på - men har du ikke været til efter tjek for at se om alt var kommet med ud?

nej har ikke været til noget tjek, det har jeg ikke fået noget afvide om.. :/

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

Jeg ville nok kontakte lægen. Det kan sagens ske at aalt er ude. Men hellere være på den sikre side

Kan måske være en efterreaktion fra kroppen? Har ikke rigtig forstand på det.

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

Happiness skriver:

Jeg ville nok kontakte lægen. Det kan sagens ske at aalt er ude. Men hellere være på den sikre side

Kan måske være en efterreaktion fra kroppen? Har ikke rigtig forstand på det.

det kan godt være en efterreaktion, fik det jo fjernet ret sent..

må nok hellere lige se om jeg kan komme i kontakt med ham.. ellers skal jeg vente til mandag, og det er lidt længe synes jeg

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

nej har ikke været til noget tjek, det har jeg ikke fået noget afvide om.. :/

når for søren, jeg fik af vide på hospitalet jeg skulle kontakte egen læge 8-10 efter og så tjekkede hun at alt var som det skulle være tror jeg ville ringe til min læge hvis jeg var dig

Anmeld

16. marts 2012

Happiness

An&Jo skriver:

det kan godt være en efterreaktion, fik det jo fjernet ret sent..

må nok hellere lige se om jeg kan komme i kontakt med ham.. ellers skal jeg vente til mandag, og det er lidt længe synes jeg

Hvis du ikke kan, ville jeg nok kontakte vagtlægen. Det kan jo være farligt hvis der er rester derinde.

Men mon ikke alt er ok. Tror altså sagens det kan være kroppen lige skal finde ud af at der ikke er nogen graviditet mere.

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

når for søren, jeg fik af vide på hospitalet jeg skulle kontakte egen læge 8-10 efter og så tjekkede hun at alt var som det skulle være tror jeg ville ringe til min læge hvis jeg var dig

ja jeg bliver vidst lige nødt til at give ham et kald.. :/

For har slet ikke fået noget afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.