Der kommer noget hvidt ud af mit bryst? Mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testsag om en uge.. Mine brystvorter er ømme og er det on/off flere gange om dagen og mærker en del til mit underliv.

Her til aften ku jeg presse noget Hvidt ud af brystvorterne (undskyld hvis nogen syns det for detaljeret..)

Jeg har i forvejen et barn på 2

Har nogen prøvet noget lignende? Ka det være tegn på graviditet? Og hvad ER det mon det hvide? Mælk?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

16. marts 2012

Risen

Anonym skriver:

Jeg har testsag om en uge.. Mine brystvorter er ømme og er det on/off flere gange om dagen og mærker en del til mit underliv.

Her til aften ku jeg presse noget Hvidt ud af brystvorterne (undskyld hvis nogen syns det for detaljeret..)

Har nogen prøvet noget lignende? Ka det være tegn på graviditet? Og hvad ER det mon det hvide? Mælk?? 

Hej, 

Jeg har også et barn på snart 2 år, og kan også presse mælk, endda råmælk ud af brystet. Jeg tror desværre, at det er noget om bare er der efter man har født - Men håber da for dig at du er gravid

Anmeld

16. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Der er mange der kan presse mælk ud år efter de har født...

Men det kunne da være et tegn - især ømheden 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Der er mange der kan presse mælk ud år efter de har født...

Men det kunne da være et tegn - især ømheden 

Nå Okay, det vidste jeg ikk var normalt.. Sært.

Men nå så tør jeg ikk håbe på noget..

Anmeld

16. marts 2012

tinasmor

Anonym skriver:

ved mine graviditeter er det kommer ca 4 dage før jeg kunne teste positiv. Kun på det ene bryst og kun få gange (ikke efter test-dato)

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

ved mine graviditeter er det kommer ca 4 dage før jeg kunne teste positiv. Kun på det ene bryst og kun få gange (ikke efter test-dato)

Tak for dit svar :-) jeg tror jeg forventrr mens på torsdag.. Måske jeg k håbe jeg oplever det sammesom dig! 

Man tør bare næsten ik, kroppen ka jo spille en et puds så det vil noget! Har dog ikk oplevet det med mælk før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.