Laijona Äiti skriver:
Jeg undrer mig bare sådan over det? - selv andre som går til jordemor samme sted får skøn å føler mig så snydt. Er jo nysgerrig og vil gerne vide. Mange får også længde til md men tænkte ikk på at spørge da jeg lå der, der var så meget andet at tænke på.
Mon ikk i hører noget til 3D.
JA vi har også været udsat for at der er forskelsbehandling både jos jordemoder, og til scanningerne.. Sådan noget bliver jeg også frusteret over.. Jeg går i noget jordemoder gruppe, og til vores NF scanning fik vi lov til at få 2 billeder med skulle selvfølgelig betale, og til MD fik vi vist 3 men skulle kun betale for den ene, da der var en studerende med inde.. Men i jordemoder gruppen, var der flere som havde fået flere billeder til NF uden at betale for det, og uden at der var studerende eller lignende med inde til scanningen, og aller værst følte jeg dog da de også havde fået 9 billeder til MD hvor af nogle af dem var i 3D - det er da total snyd..
Hvis nogle i gruppen fik skønnet hvor stor babyerne er, og jeg ikke gjorde, så ville jeg bestemt også føle mig snydt og jeg ville sikkert heller ikke tænke over at få det sagt, fordi man er så koncentreret om det der så bliver foretaget..
Men jeg håber os vi får mere af vide i morgen på privat klinikken.. 
Anmeld