Skøn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

lio

Jeg er 25 + 6 og mange har spurgt hvad baby er skønnet både vægt og længde, andre jeg kender har selv svaret på deres skøn men jeg har intet hørt at længde siden nf. Føler mig lidt snydt når andre får et skøn,

Hvorfor gør i? eller hvorfor gør jeg ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg har tænkt det samme - håber den søde scanningsdame på privatklinikken når vi skal til 3d scanning på mandag - kan komme med et bud..

Sidst (MD) troede jeg vi fik afvide at han var ca 18cm lang, altså noget kortere end gennemsnittet -men nu tror jeg faktisk ikke det var det vi fik af vide, og at vi slet ikke fik noget skøn.. Så du er ikke den eneste, og min jordemoder gør det heller ikke (endnu i hvert fald)

Anmeld

16. marts 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Jeg har tænkt det samme - håber den søde scanningsdame på privatklinikken når vi skal til 3d scanning på mandag - kan komme med et bud..

Sidst (MD) troede jeg vi fik afvide at han var ca 18cm lang, altså noget kortere end gennemsnittet -men nu tror jeg faktisk ikke det var det vi fik af vide, og at vi slet ikke fik noget skøn.. Så du er ikke den eneste, og min jordemoder gør det heller ikke (endnu i hvert fald)

Jeg undrer mig bare sådan over det? - selv andre som går til jordemor samme sted får skøn å føler mig så snydt. Er jo nysgerrig og vil gerne vide. Mange får også længde til md men tænkte ikk på at spørge da jeg lå der, der var så meget andet at tænke på.

Mon ikk i hører noget til 3D.  

Anmeld

16. marts 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg er 25 + 6 og mange har spurgt hvad baby er skønnet både vægt og længde, andre jeg kender har selv svaret på deres skøn men jeg har intet hørt at længde siden nf. Føler mig lidt snydt når andre får et skøn,

hej du... de skønner ikke vægt på baby endnu.. da det er alt for svært.. vi skal lige lidt længere hen inden  de begynder  på det... men det skal nok komme....men kan godt forstå at du glæder dig....

Anmeld

16. marts 2012

lio

eliasogmor skriver:

hej du... de skønner ikke vægt på baby endnu.. da det er alt for svært.. vi skal lige lidt længere hen inden  de begynder  på det... men det skal nok komme....men kan godt forstå at du glæder dig....

Andre har altså fået længde ved md, og hører jo flere spørge om skøn fordi de jo har fået skønnet deres.. det er det som undrer mig.

Anmeld

16. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Sidst jeg var hos jm sagde hun at næste gang ville de prøve at tage fat i lillefisen og skønne hvor stor hun er, men der er lige en måneds tid endnu før vi skal til jm næste gang

Anmeld

16. marts 2012

lio

Team Putte skriver:

Sidst jeg var hos jm sagde hun at næste gang ville de prøve at tage fat i lillefisen og skønne hvor stor hun er, men der er lige en måneds tid endnu før vi skal til jm næste gang

Jeg må spørge jm når jeg ser hende igen, hvornår jeg kan få skønnet ham, synes det er så ærgeligt at selv ligne et ? når andre spørg.

Anmeld

16. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg må spørge jm når jeg ser hende igen, hvornår jeg kan få skønnet ham, synes det er så ærgeligt at selv ligne et ? når andre spørg.

Jeg bruger de standart mål der står i graviditeten uge for uge.. Det er folk normalt fint tilfredse med her men glæder mig da til jeg får skønnet på lillefisen næste gang

Anmeld

16. marts 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Andre har altså fået længde ved md, og hører jo flere spørge om skøn fordi de jo har fået skønnet deres.. det er det som undrer mig.

okay...  længde kan de måske sige.. men står det ikk evt på billederne i har fået??

Anmeld

16. marts 2012

lio

eliasogmor skriver:

okay...  længde kan de måske sige.. men står det ikk evt på billederne i har fået??

Der har jeg tjekket  gjorde jeg så snart jeg kom hjem, blev ret skuffet da jeg så det manglede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.