hvad er der galt i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

maria_wlt

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

Det jeg undre mig over nogen gange er...

jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...

Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus  med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?

De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!

Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Jeg har ingen problemer med at man vil have mange børn og at det er det man vil... Bare man selv har pengene til det.. For at være ærlig..

Og så må vi jo ærligt sige at der jo er nød til at være flere der vil karriere for at samfundet kan køre rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Muffin_girl

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...

Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus  med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?

De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!

Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Der er intet galt i det ! Følg din drøm.. Det må dine søskende sku selvom

Anmeld

15. marts 2012

Sitrani

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

Jeg er lige som dig - behøver ikke penge og alt det der, for at være glad og lykkelig.... Vil bare gerne have min familie og gå hjemme, hvis det var muligt..... Er nok også lidt husmor-typen, og det er der ikke mange der kan forstå - men jeg synes det er det livet handler om - altså familien, kærligheden, de bløde værdier....

Ingen tvivl om, at det er fedt med et stort flot hus osv. men det er sgu ikke det, der i længden betyder noget for mig - Penge kan man løbe tør for, men éns familie vil man altid have hos sig - hvis ikke fysisk, så i sindet...

Vær som du er - det ska du ikke hakkes på for!!!

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

STN skriver:

Jeg er lige som dig - behøver ikke penge og alt det der, for at være glad og lykkelig.... Vil bare gerne have min familie og gå hjemme, hvis det var muligt..... Er nok også lidt husmor-typen, og det er der ikke mange der kan forstå - men jeg synes det er det livet handler om - altså familien, kærligheden, de bløde værdier....

Ingen tvivl om, at det er fedt med et stort flot hus osv. men det er sgu ikke det, der i længden betyder noget for mig - Penge kan man løbe tør for, men éns familie vil man altid have hos sig - hvis ikke fysisk, så i sindet...

Vær som du er - det ska du ikke hakkes på for!!!

tusind tak for dit svar, det hjalp mig med at bare vaerer mig selv...

Anmeld

15. marts 2012

Krisul

Årh hvor bliver jeg harm når andre blander sig i ens liv på den måde, og når det så er familie bliver det da kun værre.. 

De skal da respektere dig for den du er, de valg du træffer og hvordan du vælger at leve livet, IKKE hvordan de synes du burde leve livet.. 

Kunne det forøvrigt tænkes at der var en form for misundelse fra deres side, de ligger jo ihvertfald mærke til at du har det anderledes end dem, og de har endda behov for at kommentere det... Det behov bør da ikke være der hvis man selv er tilfreds og elsker eget liv!!! Blot en tanke :-) 

Men lev og nyd du livet som du vil, det er dit :-) 

Anmeld

31. marts 2012

UngMor17

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

Jeg ved godt det er noget tid siden du skrev denne tråd, men vil alligevel lige komme med min mening. 

Jeg tror ikke på man bliver et lykkeligere menneske, bare fordi man har stor uddannelse, stort hus osv osv... Lykken i ens eget liv, er hvad man selv gør det til. Nogle folk der er på bistand/kontakthjælp kan da være ligeså lykkelige mennesker som folk med en kæmpe uddannelse og massere af penge på hånden. Der kommer altid op- og nedture i ens liv, det er det der kaldes at LEVE, og det sker for ALLE mennesker. Så jeg vil da bestemt ikke rakke ned på dig overhoved!  Er helt sikker på du er eller kan blive et ligeså lykkeligt menneske som alle andre. Hvis bare du har hjertet på det rette sted, så skal du sku nok komme igennem livet på en lykkelig måde, om du så har en stor uddannelse, eller ej.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.