1234567890 skriver:
godaften alle sammen...
Det jeg undre mig over nogen gange er...
jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...
Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?
De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!
Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Jeg er lige som dig - behøver ikke penge og alt det der, for at være glad og lykkelig.... Vil bare gerne have min familie og gå hjemme, hvis det var muligt..... Er nok også lidt husmor-typen, og det er der ikke mange der kan forstå - men jeg synes det er det livet handler om - altså familien, kærligheden, de bløde værdier....
Ingen tvivl om, at det er fedt med et stort flot hus osv. men det er sgu ikke det, der i længden betyder noget for mig - Penge kan man løbe tør for, men éns familie vil man altid have hos sig - hvis ikke fysisk, så i sindet... 
Vær som du er - det ska du ikke hakkes på for!!!
Anmeld