hvad er der galt i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Gravid2012

godaften alle sammen...

Det jeg undre mig over nogen gange er...

jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...

Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus  med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?

De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!

Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Nessie

Nogen mennesker kan bare ikke forstå at vi ikke alle har lyst til at læse i flere år, og er karrieremennesker, men det gør jo ikke os mindre værd af den grund.

Vi kan jo ikke alle sammen stræbe efter det samme, så ville verden jo ikke eksistere

Jeg rakker ikke ned på nogen, det er folks helt eget valg hvad de har lyst til, der skal være plads til alle

Anmeld

15. marts 2012

Dot D

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...

Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus  med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?

De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!

Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Jeg vil under ingen omstændigheder rakke ned på dig, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, dine søskende synker meget lavt, når de rakker dig ned.

Jeg er af den mening, at vi er individer, og af den grund så er vi absolut ikke ens. Så jeg vil bakke dig op i det DU VIL, og så lad dem være "fine" på den med fine huse og høj uddannelse...

Så videre i dit liv.... DIT liv på din måde

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Nessie skriver:

Nogen mennesker kan bare ikke forstå at vi ikke alle har lyst til at læse i flere år, og er karrieremennesker, men det gør jo ikke os mindre værd af den grund.

Vi kan jo ikke alle sammen stræbe efter det samme, så ville verden jo ikke eksistere

Jeg rakker ikke ned på nogen, det er folks helt eget valg hvad de har lyst til, der skal være plads til alle

aarh tak det var dejligt at hoerer noget positiv for en gangs skyld...

Anmeld

15. marts 2012

lio

nogen forstår ikke at andre ikke er som dem eller vil som dem, synes som dem osv. Bare man har det godt med det man gør så burde andre kun glæde sig på ens vegne.

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Dot D skriver:

Jeg vil under ingen omstændigheder rakke ned på dig, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, dine søskende synker meget lavt, når de rakker dig ned.

Jeg er af den mening, at vi er individer, og af den grund så er vi absolut ikke ens. Så jeg vil bakke dig op i det DU VIL, og så lad dem være "fine" på den med fine huse og høj uddannelse...

Så videre i dit liv.... DIT liv på din måde

det er dejligt at hoerer saadan noget... og syntes ikke det er fair at jeg skal foele mig som et nul... men det skal vaerer slut nu!

Anmeld

15. marts 2012

Dot D

1234567890 skriver:

det er dejligt at hoerer saadan noget... og syntes ikke det er fair at jeg skal foele mig som et nul... men det skal vaerer slut nu!

Nemlig, lad dig ikke kue af dem. 

Nu vil jeg ikke tale aaaaalt for ondt om min søde søster, men hun er universitetsuddannet, og det måtte vi også høre for. Hun kom endda til at rakke vores far ned for at være håndværker, det var ikke smart Min mand er oprindeligt elektriker, så også håndværker.... Han kom til skade på et tidspunkt og måtte læse videre. Hvor så min søster sjov ud i hovedet, da hun fandt ud af, at han faktisk havde fået en AKADEMISK uddannelse, så var han fin nok, hi hi....

Så lad dem tænke og gøre det, de vil, og så gør du dit

Anmeld

15. marts 2012

Masig

1234567890 skriver:

godaften alle sammen...

Det kan være rigtig svært for nogle at forstå hvorfor andre vælger en helt anden boldgade end dem selv... Hvis de har succes med deres valg, tænker de nok hvorfor du ikke har valgt det samme og fået samme succes.... de glemmer nok at tænke over at det nok slet ikke interesserer dig med sådan et liv... Jeg tror ikke de mener noget ondt med det overhovedet, men de ville nok gerne se dig med samme succes som dem selv...

Men dit liv kan jo være ligeså succesfuldt, bare på nogle andre områder... Hvis 10 børn betyder succes og lykke for dig, så er det jo det du skal, og så skal du da være ligeglad med hvad de andre synes og siger...

Jeg har selv taget en lang akademisk uddannelse og vælger først at få børn nu som 28 årig, hvilket er sent i forhold til de planer jeg havde da jeg var yngre, men det var vigtigt for mig at få uddannelse, hus, hund, et godt og fast forhold og sådan noget der inden jeg fik børn... Jeg har venner der har prioriteret helt anderledes og jeg kan da godt undre mig lidt, men det er jo deres valg og hvis de er lykkelige med det valg så er det jo bare sådan det skal være :-)

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Dot D skriver:

Nemlig, lad dig ikke kue af dem. 

Nu vil jeg ikke tale aaaaalt for ondt om min søde søster, men hun er universitetsuddannet, og det måtte vi også høre for. Hun kom endda til at rakke vores far ned for at være håndværker, det var ikke smart Min mand er oprindeligt elektriker, så også håndværker.... Han kom til skade på et tidspunkt og måtte læse videre. Hvor så min søster sjov ud i hovedet, da hun fandt ud af, at han faktisk havde fået en AKADEMISK uddannelse, så var han fin nok, hi hi....

Så lad dem tænke og gøre det, de vil, og så gør du dit

hvorfor tror de at de er saa meget mere ! aarh.... det er til at blive skoer af... men vil tag imod dit raad og lad mig leve mit liv som jeg vil ! tusind tak for din hjaelp...

Anmeld

15. marts 2012

Dot D

1234567890 skriver:

hvorfor tror de at de er saa meget mere ! aarh.... det er til at blive skoer af... men vil tag imod dit raad og lad mig leve mit liv som jeg vil ! tusind tak for din hjaelp...

Det var så lidt.... Det er det, jeg forsøger at leve efter, for vi er alle meget værd, bare på hver vores facon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.