1234567890 skriver:
godaften alle sammen...
Det jeg undre mig over nogen gange er...
jeg har fire soeskende, som alle fire er kommet rigtig langt i deres liv og er succesrige med deres store uddannelser og super jobs... og de har nydt hvert oejeblik af skole og deres arbejde...
Men jeg er mere en afslappet person, som ikke behovere det store hus med en vild udsigt... jeg er ikke den person som kan li at gaa i skole.. jeg er ikke den person som straeber efter den store karriere... og hvad er der galt i det ?
De skal altid rakke ned paa mig at jeg aldrig bliver til noget stort.. at jeg bare bliver en husmor med 10 boern.. og hvad saa hvis jeg har lyst til det ? det jo mit liv.. og bare jeg er lykkelig, er det vel det vigtigste!
Er der andre der vil rakke ned paa mig, saa kom med det, no hurt feelings, med forklar hvorfor det betyder saa meget... uden skaenderi

Det kan være rigtig svært for nogle at forstå hvorfor andre vælger en helt anden boldgade end dem selv... Hvis de har succes med deres valg, tænker de nok hvorfor du ikke har valgt det samme og fået samme succes.... de glemmer nok at tænke over at det nok slet ikke interesserer dig med sådan et liv... Jeg tror ikke de mener noget ondt med det overhovedet, men de ville nok gerne se dig med samme succes som dem selv...
Men dit liv kan jo være ligeså succesfuldt, bare på nogle andre områder... Hvis 10 børn betyder succes og lykke for dig, så er det jo det du skal, og så skal du da være ligeglad med hvad de andre synes og siger...
Jeg har selv taget en lang akademisk uddannelse og vælger først at få børn nu som 28 årig, hvilket er sent i forhold til de planer jeg havde da jeg var yngre, men det var vigtigt for mig at få uddannelse, hus, hund, et godt og fast forhold og sådan noget der inden jeg fik børn... Jeg har venner der har prioriteret helt anderledes og jeg kan da godt undre mig lidt, men det er jo deres valg og hvis de er lykkelige med det valg så er det jo bare sådan det skal være :-)
Anmeld