Nogle bankrådgivere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

nej det gør det ikke, fordi de har regnet det med i udregningen, men det er hvordan jeg rådgiver har regnet det sammen.

Det forstår jeg ikke...

Altså vi kan købe et hus til 1,4.... vi har ca. 500.000 i alt - men de 220.000 bliver brugt til de udgifter der nu er ved huskøb.. advokat, skøde, betaling at de forskellige ting..... kan ikke huske dem alle..

Så har vi ca. 280.000,- tilbage, som vi ligger i udbetalingen - trækker det så ikke huslejen ned...??? Det er jo penge vi ligger i huset.... i afbetaling vel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

th

Anonym skriver:

Det forstår jeg ikke...

Altså vi kan købe et hus til 1,4.... vi har ca. 500.000 i alt - men de 220.000 bliver brugt til de udgifter der nu er ved huskøb.. advokat, skøde, betaling at de forskellige ting..... kan ikke huske dem alle..

Så har vi ca. 280.000,- tilbage, som vi ligger i udbetalingen - trækker det så ikke huslejen ned...??? Det er jo penge vi ligger i huset.... i afbetaling vel??

nååå undskyld... er hvis lidt træt...

ja det gør det... havde læst det som om i havde 280.000 i alt til omk og udbetaling.

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

nååå undskyld... er hvis lidt træt...

ja det gør det... havde læst det som om i havde 280.000 i alt til omk og udbetaling.

hehe.. er også selv træt...

Nej nej.. 280.000 er til ren udbetaling i huset

Anmeld

15. marts 2012

th

Anonym skriver:

hehe.. er også selv træt...

Nej nej.. 280.000 er til ren udbetaling i huset

jo så vil den falde.

Anmeld

15. marts 2012

Chevro

Tror ikke du forstår hvad jeg mener med det

Anmeld

15. marts 2012

Fru Hansen

Nu spørger du bl.a. til den mdl ydelse i salgsopstillingen. Der vil jeg lige tilføje noget.
Jeg vil bare gøre opmærksom på at sælger og du måske ikke har samme forbrug. F.eks. kender jeg til en hvor sælger havde opgivet en lav udgift til varme, det viste sig så at grunden til den lave varmeudgift skyldtes at kun det halve af huset var opvarmet mens sælger boede der. Men det resultat at køber jo fik en gevaldig ekstraregning.

Der kan også være forskel på jeres eget elforbrug hvis i kommer fra en lejlighed. I hus har i en del ekstra som man ikke lige tænker over. f.eks. mere belysning pga større/flere rum. Der er også vandvarmer, cirkulationspumpe, fyr, vaskemaskine, udendørsbelysning, vaskemaskine osv

Held og lykke med det. Jeg købte hus for 8 år siden og det er det bedste jeg nogen sinde har gjort - bortset fra at få mand og børn - selvfølgelig

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Hvis det var mig vile jeg gøre således:

Når man låner penge til hus fungerer det oftes således:
20 % af lånet bliver lån i banken
mens de resterende 80 % bliver lån hos kreditforeningen..

Jeg ville smide de penge jeg skulle i udbetaling..
Og når så lånet var oprettet og det hele, ville jeg betale banklånet ud med de resterende penge. Så jeg kun have lånet hos kreditforeningen..

På den måde vil i kun skulle afbetale et lån og ikke to = huslejen bliver mindre da det kun bliver afbetalingen til kreditforeningen..

Jeg vil gerne skitsere vores huskøb op for dig, men så må du sende mig en privat besked da jeg ikke vil ud med det her..

Jeg håber ovenstående giver mening..

Anmeld

15. marts 2012

JonTri

Frk-Lotusblomst skriver:

Og når så lånet var oprettet og det hele, ville jeg betale banklånet ud med de resterende penge. Så jeg kun have lånet hos kreditforeningen..

På den måde vil i kun skulle afbetale et lån og ikke to = huslejen bliver mindre da det kun bliver afbetalingen til kreditforeningen..

Jeg vil gerne skitsere vores huskøb op for dig, men så må du sende mig en privat besked da jeg ikke vil ud med det her..

Vi smed også kontanter til at betale banklånet ud... SåNou sidder vi kun med kreditforeningslån og en del mere frihed økonomisk set:-). 

Anmeld

16. marts 2012

henh01

Frk-Lotusblomst skriver:

det er nemlig en smadder god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.