Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: jeg er 20 og har STADIG min mor med til at holde i hånd
jeg er 20 og har STADIG min mor med til at holde i hånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sifling skriver: Det sjove ved mig er at jeg faktisk er bedøvende lige glad med smerten, det er LYDEN Puha.. Jeg vil hellere have de rykker en tand ud end at de begynder at bore i den Går også hellere rundt med tandpine end at gå til tandlæge, kommer der faktisk kun når min mor insisterer haha.. Men det har så også resulteret i at jeg til påske skal have rykket to tænder ud og lavet to huller
Det sjove ved mig er at jeg faktisk er bedøvende lige glad med smerten, det er LYDEN Puha.. Jeg vil hellere have de rykker en tand ud end at de begynder at bore i den Går også hellere rundt med tandpine end at gå til tandlæge, kommer der faktisk kun når min mor insisterer haha.. Men det har så også resulteret i at jeg til påske skal have rykket to tænder ud og lavet to huller
Øvvv!
Jeg ville nu også helst gerne undgå tandlægerne. Normalt når jeg skal have lavet huller får jeg lattergas for at de kan ligge bedøvelse for derefter at få musik til ørerne så jeg ingenting kan høre
rikkeregnbue skriver: Øvvv! Jeg ville nu også helst gerne undgå tandlægerne. Normalt når jeg skal have lavet huller får jeg lattergas for at de kan ligge bedøvelse for derefter at få musik til ørerne så jeg ingenting kan høre
rikkeregnbue skriver: Jeg er om 2 mdr og lidt mere 19 og vil stadig have min mor med... Hun har bare aldrig tid
Jeg er om 2 mdr og lidt mere 19 og vil stadig have min mor med... Hun har bare aldrig tid
min mor ved at hvis hun ikke er med, så kommer jeg ikke til tandlægen
Sifling skriver: Jeg er 21 og jeg har også min mor med! Har prøvet en enkelt gang hvor kæresten var med i stedet, hvilket resulterede i at jeg kun var der 5 min, hvorefter jeg måtte gå stortudende derfra
Jeg er 21 og jeg har også min mor med! Har prøvet en enkelt gang hvor kæresten var med i stedet, hvilket resulterede i at jeg kun var der 5 min, hvorefter jeg måtte gå stortudende derfra
hehe er glad for jeg ikke er den eneste :p
Sifling skriver: Hehe ja jeg får også alt hvad de kan give mig Min tandlæge nævnte endda sidst, at vi måske skulle prøve med nogle beroligende piller, så jeg kunne slappe lidt mere af
Hehe ja jeg får også alt hvad de kan give mig Min tandlæge nævnte endda sidst, at vi måske skulle prøve med nogle beroligende piller, så jeg kunne slappe lidt mere af
Haha Dem vil jeg også prøve
rikkeregnbue skriver: For f*nden da også man!!!! Havde en tid klokken 11 ved tandlægen i dag og jeg tog afsted UDEN ondt i tænderne og kommer hjem MED ondt i tænderne! For %#&%#%¤"=%!!!!!!! hvor har jeg ONDT! Bare lige lidt brok fra mig.... igen
For f*nden da også man!!!! Havde en tid klokken 11 ved tandlægen i dag og jeg tog afsted UDEN ondt i tænderne og kommer hjem MED ondt i tænderne!
For %#&%#%¤"=%!!!!!!! hvor har jeg ONDT!
Bare lige lidt brok fra mig.... igen
ØV, hvor jeg kender det... Jeg hader også tandlæger Jeg havde gået rundt med tandpine i et par uger - jeg overgav mig for 14 dage siden... Resultatet: betændelse i en tand, hvor plumpen var røget ud. Nu er der sat noget midlertidigt i tanden, inden den skal rodehandles færdigt. Da jeg gik derfra sagde hun, at jeg fik MEGET ondt i tanden efter bedøvelsen stoppede med at virke - noooo ingen tandpine siden hun åbnede tanden
Hun sagde til mig, at vi tager det stille og roligt, for hun vil gerne have at jeg får nogle gode oplevelser - hvilket jeg aldrig har haft hos nogle tandlæger. Hende her beholder jeg
Babymor2010 skriver: ØV, hvor jeg kender det... Jeg hader også tandlæger Jeg havde gået rundt med tandpine i et par uger - jeg overgav mig for 14 dage siden... Resultatet: betændelse i en tand, hvor plumpen var røget ud. Nu er der sat noget midlertidigt i tanden, inden den skal rodehandles færdigt. Da jeg gik derfra sagde hun, at jeg fik MEGET ondt i tanden efter bedøvelsen stoppede med at virke - noooo ingen tandpine siden hun åbnede tanden Hun sagde til mig, at vi tager det stille og roligt, for hun vil gerne have at jeg får nogle gode oplevelser - hvilket jeg aldrig har haft hos nogle tandlæger. Hende her beholder jeg
Årh hvor ville jeg ønske det var min tandlæge
Min tandlæge er ser herre godt ud, og er rigtig ooooond! For dælen hvor gør mine tænder ondt.
Jeg har været til tandlægen riiiigtig mange gange og jeg elsker at kigge i det lille spejl når/hvis de laver mine tænder
Jeg har også ondt hvergang også når de bare lige skal kigge men det rører mig ikke heller ikke lægen + sprøjter
VanessaSparre skriver: Jeg har været til tandlægen riiiigtig mange gange og jeg elsker at kigge i det lille spejl når/hvis de laver mine tænder Jeg har også ondt hvergang også når de bare lige skal kigge men det rører mig ikke heller ikke lægen + sprøjter
Gid det var mig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128