Jeg hader tandlæger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

For f*nden da også man!!!! Havde en tid klokken 11 ved tandlægen i dag og jeg tog afsted UDEN ondt i tænderne og kommer hjem MED ondt i tænderne!

For %#&%#%¤"=%!!!!!!! hvor har jeg ONDT!

Bare lige lidt brok fra mig.... igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

For f*nden da også man!!!! Havde en tid klokken 11 ved tandlægen i dag og jeg tog afsted UDEN ondt i tænderne og kommer hjem MED ondt i tænderne!

For %#&%#%¤"=%!!!!!!! hvor har jeg ONDT!

Bare lige lidt brok fra mig.... igen

tandlæger er klart også noget af det væreste i verden!!!!

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

tandlæger er klart også noget af det væreste i verden!!!!

Helt sikkert!!

Og ikke nok med at jeg kommer ind med en gylplugt som man kan lugte på flere meters afstand og håret ligner morgenhår osv osv.. Så ser tandlægen jo selvfølgelig herre godt ud  TYPISK!

Anmeld

15. marts 2012

Sifling

Ja, jeg haaader dem også!! er faktisk panisk angst (har altid min mor med, og græder hver evigeneste gang )
Og sidst jeg var ved tandlæge fik jeg også lavet en tand, og havde slet ikke lagt mærke til at der var noget galt, men bag efter havde jeg bare ondt i flere uger
Så jeg har fuld forståelse for din iretation

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sifling skriver:

Ja, jeg haaader dem også!! er faktisk panisk angst (har altid min mor med, og græder hver evigeneste gang )
Og sidst jeg var ved tandlæge fik jeg også lavet en tand, og havde slet ikke lagt mærke til at der var noget galt, men bag efter havde jeg bare ondt i flere uger
Så jeg har fuld forståelse for din iretation

Jeg er også totalt angst... Har den værste frygt for tandlæger, netop fordi det altid gør så ondt bagefter!

Ville også gerne have haft min mor med

Anmeld

15. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Helt sikkert!!

Og ikke nok med at jeg kommer ind med en gylplugt som man kan lugte på flere meters afstand og håret ligner morgenhår osv osv.. Så ser tandlægen jo selvfølgelig herre godt ud  TYPISK!

armen, jeg haaaaader tandlæger helt grænseløst, ligger bare altid og stortuder på briksen xD

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

armen, jeg haaaaader tandlæger helt grænseløst, ligger bare altid og stortuder på briksen xD

Haha!  Jeg er ret stolt over at jeg ikke græd i dag

Anmeld

15. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Haha!  Jeg er ret stolt over at jeg ikke græd i dag

jeg er 20 og har STADIG min mor med til at holde i hånd

Anmeld

15. marts 2012

Sifling

rikkeregnbue skriver:

Jeg er også totalt angst... Har den værste frygt for tandlæger, netop fordi det altid gør så ondt bagefter!

Ville også gerne have haft min mor med

Det sjove ved mig er at jeg faktisk er bedøvende lige glad med smerten, det er LYDEN Puha.. Jeg vil hellere have de rykker en tand ud end at de begynder at bore i den Går også hellere rundt med tandpine end at gå til tandlæge, kommer der faktisk kun når min mor insisterer haha..
Men det har så også resulteret i at jeg til påske skal have rykket to tænder ud og lavet to huller

Anmeld

15. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

jeg er 20 og har STADIG min mor med til at holde i hånd

Jeg er om 2 mdr og lidt mere 19 og vil stadig have min mor med... Hun har bare aldrig tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.