Rammer vi bare forkert hvergang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 1 år og 6 måneder . Har været igennem 7 aborter hvor den ene var medicinsk fordi fosteret var dødt . Siden er det bare gået ned af bakke og har nu endelig fået lavet blodprøver for mit hormon tal osv og det ser alt sammen fint ud. Mit testeron * er dog lidt lavt. Og har ikke PCO som jeg troede. Og mandens sæd er perfekt . Er startet på p piller igen for at give underlivet en chance for at "hele" . Men hvad fanden gør jeg nu når jeg ikke fejler noget hvis man kan sige det sådan. Og når mandens heller ikk fejler noget?? Er det bare helt forkert ? Er tiden for os ikke kommet er så skruk* og vil gerne have et barn og det samme vil manden.. Hvad ville i anbefale at vi gjorde nu?? Skal jeg få en tid hos gyn igen og blive tjekket igen eller !? Er virkelig i vildrede håber i kan hjælpe og forstår hvad jeg mener med det her ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Åh hvor jeg føler med jer. Vi har været igennem stort set det samme så jeg får lyst til at fortælle vores solstråle historie. 

Vi var også igennem 3 aborter og prøvede næsten halvandet år før det lykkedes. Jeg var også meget påvirket både psykisk og fysisk og følte jeg ingen hjælp kunne hente fra systemet. Jeg søgte på nettet og fandt frem til at andre havde haft held med akupunktur,ligeledes min veninde. Så jeg kontaktede en akupunktør her i Kbh som ved første samtale spurgte ind til os og vores historie og hun forsikrede mig om at det nok skulle lykkedes. Og bare det hun sagde det, gav mig lidt håb igen - nu følte jeg at jeg selv gjorde noget og en anden hjalp mig. 

Hun sagde til mig ved første behandling at min krop var træt og udmattet ovenpå det vi havde været igennem så derfor var den ikke klar til en ny gravidite.  Jeg har aldrig troet på alternativ behandling men noget har hun ihvertfald gjort, fysisk eller psykisk ved mig og min krop for efter 4-5 behandlinger og 3 mdr efter ca stod jeg med en positiv test og den lille har det godt. Jeg er i 22. Uge nu

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer, for nogen tager det vare længere tid end andre men det er jeg sikker på at der er en mening med selvom det ikke ser sådan ud når man er i det.

Jeg vil helt klart anbefale akupunktur, det hjalp for mig når Intet andet hjalp .

Hold modet oppe. Når du aller mindst venter det venter det står du med en test. Drop ægløsnings test pg alt andet og prøv at gøre det hele så naturligt sommuligt. Slap af omkring det og så skal det nok komme. 

Husk at du godt kan blive gravid og det er et kæmpe plus lægeligt set!! 

Håbet mit svar har givet dig lidt håb igen. Jeg ønsker jer alt det bedste og krydser for at det snart lykkes  

Anmeld

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ps. Er du blevet tjekket for om du ikke danner progesteron nok, siden du godt kan blive gravid men ikke holde på det. I så fald burde det undersøges. Hvis det er tilfældet giver man dig nogle progesteron injektioner når ægget i given fald skulle være blevet befrugtet  

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

projekt-ønskebarn skriver:

Ps. Er du blevet tjekket for om du ikke danner progesteron nok, siden du godt kan blive gravid men ikke holde på det. I så fald burde det undersøges. Hvis det er tilfældet giver man dig nogle progesteron injektioner når ægget i given fald skulle være blevet befrugtet  

Tak for svar. Nej er ikke blevet tjekket for det der. For det ska de vidst høre når man er gravid så vidt jeg ka forstå

Anmeld

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Som regel kan man komme til udredning efter 3 aborter og der undersøger de for bla. Progesteron. Det ville jeg kræve hvis du har aborteret så man gange. Man kan godt undersøge for det selvom man ikke er gravid når man undersøges !!

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Som regel kan man komme til udredning efter 3 aborter og der undersøger de for bla. Progesteron. Det ville jeg kræve hvis du har aborteret så man gange. Man kan godt undersøge for det selvom man ikke er gravid når man undersøges !!

Vent lige. Har fået det undersøgt. Sorry hehe. Men han sagde det så fint ud. Der var ikke noget at sætte på det. :/

Anmeld

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Så ville jeg helt klart selv tage noget initiativ og komme igang med noget selv af en eller anden slags. Det gør noget ved en psykisk når man føler man gør noget og ikke blot venter på et laaaaaangsomt system . Det virkede for mig, er sikker på at jeg ikke er den eneste  

Hvis du bor i Kbh området hedder siden: www.amoxa.dk 

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Så ville jeg helt klart selv tage noget initiativ og komme igang med noget selv af en eller anden slags. Det gør noget ved en psykisk når man føler man gør noget og ikke blot venter på et laaaaaangsomt system . Det virkede for mig, er sikker på at jeg ikke er den eneste  

Hvis du bor i Kbh området hedder siden: www.amoxa.dk 

Jeg er os begyndt til psykolog efter aborterne for at få snakket igennem om hvordan og hvorledes jeg bedst kan komme videre. Men vil helt klart prøve og finde ud af noget med akupunktur osv. Og ellers ja ved jeg ikke hvad der skal ske

Anmeld

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Kan kun sige: Prøv det! Alt at vinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.