Åh hvor jeg føler med jer. Vi har været igennem stort set det samme så jeg får lyst til at fortælle vores solstråle historie.
Vi var også igennem 3 aborter og prøvede næsten halvandet år før det lykkedes. Jeg var også meget påvirket både psykisk og fysisk og følte jeg ingen hjælp kunne hente fra systemet. Jeg søgte på nettet og fandt frem til at andre havde haft held med akupunktur,ligeledes min veninde. Så jeg kontaktede en akupunktør her i Kbh som ved første samtale spurgte ind til os og vores historie og hun forsikrede mig om at det nok skulle lykkedes. Og bare det hun sagde det, gav mig lidt håb igen - nu følte jeg at jeg selv gjorde noget og en anden hjalp mig.
Hun sagde til mig ved første behandling at min krop var træt og udmattet ovenpå det vi havde været igennem så derfor var den ikke klar til en ny gravidite. Jeg har aldrig troet på alternativ behandling men noget har hun ihvertfald gjort, fysisk eller psykisk ved mig og min krop for efter 4-5 behandlinger og 3 mdr efter ca stod jeg med en positiv test og den lille har det godt. Jeg er i 22. Uge nu
.
Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer, for nogen tager det vare længere tid end andre men det er jeg sikker på at der er en mening med selvom det ikke ser sådan ud når man er i det.
Jeg vil helt klart anbefale akupunktur, det hjalp for mig når Intet andet hjalp
.
Hold modet oppe. Når du aller mindst venter det venter det står du med en test. Drop ægløsnings test pg alt andet og prøv at gøre det hele så naturligt sommuligt. Slap af omkring det og så skal det nok komme.
Husk at du godt kan blive gravid og det er et kæmpe plus lægeligt set!!
Håbet mit svar har givet dig lidt håb igen. Jeg ønsker jer alt det bedste og krydser for at det snart lykkes
Anmeld