Må man drikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

anynom

Som de andre siger - alting med måde

Jeg fik selv et par glas rødvin gennem min graviditet og min datter virker ikke til at fejle noget =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Princesspigen

de anbefaler at man overhoved ikke rør det, men nogle mener os en lille smugle i ny og næ ikke skader nogle..

så det er meget hvad samvittigheden er til hos dig.. personligt rør jeg ikke alkohol over hoved, da jeg mener at valget at få børn indebærer ingen alkohol i minimun de 9 måneder og muligvis også i det første år bagefter.. men igen det er jo ens eget valg efter hvad samvittigheden er til...  

held og lykke!

Anmeld

15. marts 2012

Vinker

åååh mums cider, kunne jeg virkelig godt drikke  Tror altså ikke at der sker noget ved at tage et enkelt glas efter som der KUN er 0,5% i....... men husker sidst jeg var gravid ville jeg ikke drikke det. Lige nu tænker jeg at det da ikke skader......

Kh Rikke, 14+3

Anmeld

15. marts 2012

Vinker

vil tilføje at jeg mener at det er de første skrøbelige uger det kan være mest skadeligt. Det de nye undersøgelser viser er at alkohol øger risikoen for abort i den tidelige start - feks før du faktisk ved du er gravid og så nok indtil de første par mdr er gået......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.