? om facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

FrkZier

hos mig er det begivenheder, grupper osv der ender der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

DKTiha

AalborgPigen skriver:

Nej er på computeren... 

Du skal gå ud på startsiden og i venstre side er der beskeder, trykker du på den så kommer der nogen andre muligheder op og under beskeder er der en 'andet'. Tryk på den og vupti så du inde i det ... Jeg havde selv en der på et tidspunkt mit var dog fra en jeg ikke kendte men hun mente jeg sku svines til

Anmeld

15. marts 2012

Diana...

Ej hvor mærkeligt det var jeg da slet ikke klar over jeg havde beskeder der inde helt tilbage fra 1 december 2008 VILD 

Anmeld

15. marts 2012

Diana...

Becks skriver:

Hos mig lander posten fra folk jeg ikke er venner med, og fra div. grupper i "Andet"

Ja det var også sådanne post der lå i min. 

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

onsket-om-bebss skriver:

Du skal gå ud på startsiden og i venstre side er der beskeder, trykker du på den så kommer der nogen andre muligheder op og under beskeder er der en 'andet'. Tryk på den og vupti så du inde i det ... Jeg havde selv en der på et tidspunkt mit var dog fra en jeg ikke kendte men hun mente jeg sku svines til

Tak... Det andet lyder godt nok mærkeligt.. 

Anmeld

15. marts 2012

wamse

Det er ikke så længe siden, jeg blev gjort opmærksom på, at noget post lander der i.

Der lagde så nogle total lumre henvendelser en eller anden engelsk brunstig handyr

Anmeld

15. marts 2012

Diana...

wamse skriver:

Det er ikke så længe siden, jeg blev gjort opmærksom på, at noget post lander der i.

Der lagde så nogle total lumre henvendelser en eller anden engelsk brunstig handyr

hahaha 

Anmeld

15. marts 2012

Clisolka

Becks skriver:

Hos mig lander posten fra folk jeg ikke er venner med, og fra div. grupper i "Andet"

Det gør det også hos mig 

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

forår skriver:

Hej

ville hører om der var nogen der kunne svare mig på et spørgsmål ang breve på facebook

Hvorfor lander nogen brevet under "Andet" i beskeder?

Nogen der ved det?

Det er de breve som er fra personer man ikke er venner med...

Anmeld

15. marts 2012

forår

Tak for svar alle.

Jeg troede også at det var dem man ikke er venner med som lander derinde....men jeg har i december både fået post i "andet" fra en jeg ikke var venner med og fået post i den alm indbakke fra en anden jeg ikke var venner med...også bliver jeg ski forvirret??!!!

Men den person der røg i den alm indbakke har jeg en fælles ven med.....kan det vare svaret??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.