Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
ville hører om der var nogen der kunne svare mig på et spørgsmål ang breve på facebook
Hvorfor lander nogen brevet under "Andet" i beskeder?
Nogen der ved det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kigger lige med, for det har jeg også undret mig over...
Jeg har været for at der var en der skrev sidste år (april) og jrg så det føtst i oktober!
nilletøz skriver: kigger lige med, for det har jeg også undret mig over... Jeg har været for at der var en der skrev sidste år (april) og jrg så det føtst i oktober!
Jeg troede først at det var dem man ikke var venner med der landede i "andet", men det har jeg så fundet ud af at det er ikke sådan der hænger sammen....men hvordan hænger det så sammen?
forår skriver: Hej ville hører om der var nogen der kunne svare mig på et spørgsmål ang breve på facebook Hvorfor lander nogen brevet under "Andet" i beskeder? Nogen der ved det?
Hvordan finder man andet ?
forår skriver: Jeg troede først at det var dem man ikke var venner med der landede i "andet", men det har jeg så fundet ud af at det er ikke sådan der hænger sammen....men hvordan hænger det så sammen?
Ja det troede jeg også det var..!!Men jeg må være dig svar skyldig! Men håber der sidder nogle kloge mennesker der kan svare os på det!
AalborgPigen skriver: Hvordan finder man andet ?
Du trykker på beskeder, og lige under der står der andet..
Kan se at der er blevet svaret måske du osse har en masse gamle breve der så.
nilletøz skriver: Du trykker på beskeder, og lige under der står der andet..
Det kommer ikke frem ved mig
forår skriver: Kan se at der er blevet svaret måske du osse har en masse gamle breve der så.
Måske.. men det kommer ikke frem ved mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128