Tv-reklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2009

Lusi

Kan også li´ Tulip med krokodillen, men den med bjørnen siger mig tilgengæld intet..

Den nye fra Peugeot er bare SINDSYG...!
Han står og kigger på bil og så kommer der en bagfra og hopper op og sparker ham i ryggen..Den er Virkelig sindsyg.
Den anden de har lavet bliver han bare losset ned fra siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har et seriøst problem med Vanish reklamerne. Og nå ja "Bang og snavset er væk" giver mig kryb Jeg savner de gamle Kaj og Bøje reklamer Men de nye Tulip når næsten derop

Anmeld

1. april 2009

ekzunz

Så lige den nye Pepsi Max reklame - den med kæmpeblæksprutten....den er ski go!!

Anmeld

1. april 2009

Tina2

Znuzke skriver:

Så lige den nye Pepsi Max reklame - den med kæmpeblæksprutten....den er ski go!!

Yes, super god:-)

Anmeld

2. april 2009

Loggidut

arrrrk...ham fjolset fra Kims chips, han kan da virkelig tænde mit pis for alvor!

ja så er der de obligatoriske med shampoo som indeholder alt lige fra rejer og til det man aldrig har hørt om, den bedste er sgu den nyeste shampoo med cement i!
Altså hvad fanden er det...det sælger man ihvertfald ikke til en kvinde som har arbejdet på en elementfabrik!
Ikke nok med jeg havde cement i håret når jeg kom hjem, skal jeg nu også til at vaske håret i det lort?

Det er for meget...hader altså det der Q10 med glans og helene effekt, garmideprotein lort...eller hvad dælen de får sagt!

Til gengæld er pålægger-krokkoen og bjørnen helt et hit. Især fordi jeg kom til at sige til en potiential kunde den anden dag, ja goddag, jeg har lige snakket med en Bjørn, som sagde...bla bla...så er der altså dømt mobbegrundlag på jobbet!

Anmeld

2. april 2009

Mca<3

Har i hørt den stressende cillit bang melodi ???? Hvor de siger cillit bang ca 1000 gange og det er det ??? Det sgu ikke godt .

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Znuzke skriver:

jep den er os super

Knus

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Znuzke skriver:

jep den er os super

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.