Tv-reklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Tynen

Sidder lige og funderer over tv-reklamer jeg virkelig bare sådan rigtig inderligt hader:
Café Noir - Fatter virkelig ikke pointen
Og så den med det gamle fjols der taler om forsikringer, farvet præsident osv... Kan ikke engang huske hvad firma det er fra.

Til gengæld skal der falde en fanfare af flag til T. Hansens reklamer med Alufælgene (Hva´faen´! Bruger du mascara?) og til Tulips med krokodillen og bjørnen der anmelder pålæg
"Ej, nu kom jeg til at kigge ind i kameraet.. Så kan det ikke bruges, vel?"

KLASSE!!

Har I noget indebrændt reklame-had eller bifald I føler I skal have ud?
Så giv den gas i dette totalt ligegyldigt indlæg på en kedelig tirsdag aften..
Et eller andet skal vi jo få tiden til at gå mens vi venter på at Ude&Hjemme udkommer imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

heaven

Tynen skriver:

Sidder lige og funderer over tv-reklamer jeg virkelig bare sådan rigtig inderligt hader:
Og så den med det gamle fjols der taler om forsikringer, farvet præsident osv... Kan ikke engang huske hvad firma det er fra.

Til gengæld skal der falde en fanfare af flag til T. Hansens reklamer med Alufælgene (Hva´faen´! Bruger du mascara?) og til Tulips med krokodillen og bjørnen der anmelder pålæg

KLASSE!!

Et eller andet skal vi jo få tiden til at gå mens vi venter på at Ude&Hjemme udkommer imorgen

altså jeg synes jo reklamerne for ude og hjemme er de bedste....HAHA..... vi skal sgu have os et abonnement, os to skabsmormødre...

Jannie - der også synes dem med t hansen er sjove

Anmeld

1. april 2009

Tina2

Jeg elsker reklamerne for Skousen.... Men er også vild med Søs og Kirsten, så synes bare de er mega sjove (nogle enkelte er ikke)

Hm, kan ikke lige huske flere jeg synes er gode pt..... Kan være jeg kommer på nogle:-)

Anmeld

1. april 2009

linemus

Jeg kan overhovedet ikke huske nogen nu. Er helt blank. Men sidder tit og bander over hvor platte eller åndsvage reklamerne er, mens jeg ser fjernsyn

Anmeld

1. april 2009

Kvindemin

Tynen skriver:

KLASSE!!

Er det ikke nykredit?
'Så kontakt mig, eller selvfølgelig en af min følgere'.
Bvadrr

Min kæreste er helt vild med den der 'viasat viasat' - og den er såå lad, så det halve kan være nok.

Hm, tænke tænke - så syntes jeg den med pålægget er god 'find find pølseskind' eller 'der var en sky' Og så selvfølgelig Skousen's, bl.a. trucker reklamen

Men de mest provokerende reklamer, er da en reklame fra Bravo Tours med sol og sommer, og så sidder man her og overvejer om man skal gå ud med skraldespanden, i frygt for at blæse væk

Anmeld

1. april 2009

Tynen

Chritinap skriver:

Er det ikke nykredit?
'Så kontakt mig, eller selvfølgelig en af min følgere'.
Bvadrr

ÅRH!!!!!
Den værste replik du kunne nævne overhovedet!!!!!!

Jo, det er lige præcis den
Jeg kan slet ikke døje den!

Anmeld

1. april 2009

Janep

den bedste reklame må da være den der molly reklamme med hunden der blir gammel sys den er såååh sød

Anmeld

1. april 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

ÅRH!!!!!
Den værste replik du kunne nævne overhovedet!!!!!!

Jo, det er lige præcis den
Jeg kan slet ikke døje den!

ikke for noget men det er altså BRF kredit = Byggeriets Realkredit Fond

Anmeld

1. april 2009

Diana...

Tynen skriver:

KLASSE!!

Elsker den reklame synes det kanon. kan os li sonofon´s reklamer der altid gang i dem så man sider og synger med hi hi.

Anmeld

1. april 2009

Mary

Krokodillen og bjørnen der bliver interviewet, haha, så er jeg underholdt! Sidder altid og klukker når de er på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.