Jysk - sofa - kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Laulund87

Den har vi og vi er ganske tilfredse, prisen taget i betragtning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Tvillingemor80

Laulund87 skriver:

Den har vi og vi er ganske tilfredse, prisen taget i betragtning

Synes generelt det er gode tilbage meldinger.. Det kunne være så fedt at få smidt den gamle ud. jeg er så træææææææt af den ...

Anmeld

14. marts 2012

MelikkazMoar

Tvillingemor90 skriver:

Prøvede de at reklamere over den ? Kunne være godt at vide om de er villige til at lave tingene/ tage dem tilbage hvis de åbenlyst er gået i stykker for hurtigt uden grund..

det var ingenting.. det var slitage, og det kune de ike bytte..

Anmeld

15. marts 2012

grinny

HOUSTON er en LORTE sofa!!! Vi havde vores i EN(!!) måned og så var den allerede gået i stykker!!!

Stoffet nedenunder blevet skåret over/ødelagt af de træbjælker som udgør sofaens skelet, man havde nemlig ikke tænkt på at slibe dem, så der var skarpe kanter og det kunne åbenbart ødelægge stoffet. Det betød så at al fyldet røg ud og man sad faktisk i et hul og man kunne se trærammen igennem læderet!!

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

Jeg ville aldrig selv købe en sofa i jysk det er generalt noget bras de har, jeg vil hellere betale lidt mere fra start og vide at de holder. Men det er jo en smags sag. Men har du kiggede ved myhome lagersalg der har vi købt en stor pæn og super god sofa yil godt 4000 nem at holde og med plads til os alle 4 med cherilong(staves) Måske de kunne have en mindre billiger en som stadig er i orden, jeg er ihvertfælle overrasket over kvaliteten selvom den er billig

Anmeld

15. marts 2012

Tvillingemor80

Mette&Alexander skriver:

Jeg ville aldrig selv købe en sofa i jysk det er generalt noget bras de har, jeg vil hellere betale lidt mere fra start og vide at de holder. Men det er jo en smags sag. Men har du kiggede ved myhome lagersalg der har vi købt en stor pæn og super god sofa yil godt 4000 nem at holde og med plads til os alle 4 med cherilong(staves) Måske de kunne have en mindre billiger en som stadig er i orden, jeg er ihvertfælle overrasket over kvaliteten selvom den er billig

Det vil jeg da lige kigge på

Anmeld

15. marts 2012

Tvillingemor80

Mette&Alexander skriver:

er det den her :

http://www.myhomelagersalg.dk/denver-sofa-m-chaise lounge-sort-regenereret-laeder-hoejre.aspx

Den er i hvert fald også rigtig flot !

Anmeld

15. marts 2012

Chr-Hei

HOUSTON er en LORTE sofa!!! Vi havde vores i EN(!!) måned og så var den allerede gået i stykker!!!

Stoffet nedenunder blevet skåret over/ødelagt af de træbjælker som udgør sofaens skelet, man havde nemlig ikke tænkt på at slibe dem, så der var skarpe kanter og det kunne åbenbart ødelægge stoffet. Det betød så at al fyldet røg ud og man sad faktisk i et hul og man kunne se trærammen igennem læderet!!

Jeg har også haft den, det var en rigtig lorte sofa, havde samme problem med den som dig og jeg havde den max 2 mdr...

INGEN anbefalinger her!!!!

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

Tvillingemor90 skriver:

er det den her :

http://www.myhomelagersalg.dk/denver-sofa-m-chaise lounge-sort-regenereret-laeder-hoejre.aspx

Den er i hvert fald også rigtig flot !

Nej ikke helt, vores er af stof, men den du har fundet er også rigtig flot

Anmeld

15. marts 2012

Maria.

Ellers har jeg en sofa gruppe (2 + 3) til salg. De er i 100% læder overalt, og mørkebrune Nypris var 11.000,-

Jeg sælger for 4500,- de fejler intet og er 3 år gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.