Jysk - sofa - kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.253 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Tvillingemor80

Hejsa,

Jeg overvejer at skifte sofaen fra IKEA ud - den er efterhånden lidt for medtaget af gylp, spildt vand, saft mm, fedtfingre mm, det er en stof sofa og den er svær at vaske..

Jysk har i denne uge tilbud på Sofa m/chaiselong HOUSTON sort læderlook til 2.000 kr.

Det er jo billigt, og er også godt klar over det nok ikke er en sofa der holder i 10 år, meeeen..

Er der nogle af jer der har erfaring med den eller andre sofaer fra JYSK - og er de gode eller dårlige .

Giv en anmeldelse ... !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

TeamRocket

Min veninde har den. Den er ret lille. Men man sidder fint i den.

Vores gamle sofaer var også bare 'billige' læder sofaer fra jysk- de holdte da alligevel i 3 år, det vil jeg sige er OK for en sofa til 3000 der bliver hoppet i af børn, bidt i af hund, og siddet i af to voksne hver dag i 3 år

Anmeld

14. marts 2012

MelikkazMoar

Tvillingemor90 skriver:

Hejsa,

Jeg overvejer at skifte sofaen fra IKEA ud - den er efterhånden lidt for medtaget af gylp, spildt vand, saft mm, fedtfingre mm, det er en stof sofa og den er svær at vaske..

Jysk har i denne uge tilbud på Sofa m/chaiselong HOUSTON sort læderlook til 2.000 kr.

Det er jo billigt, og er også godt klar over det nok ikke er en sofa der holder i 10 år, meeeen..

Er der nogle af jer der har erfaring med den eller andre sofaer fra JYSK - og er de gode eller dårlige .

Giv en anmeldelse ... !

mine forældre har lige haft en fed en fra jysk, til 6.500,- og efter kort tid, meget kort til.. var den bare lort.. man sad rigtig dårligt, det var meget hurtig blevet siddet flad, så man ku mærke alt inde i den..

så efter 5 mdr. knap og nap, er den blevet skiftet igen..

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

Hejsa,

Giv en anmeldelse ... !

jeg har haft den, og jeg var rigtig glad for den..

Nok er den ikke ilva kvalitet, men den er god til prisen..

Anmeld

14. marts 2012

Tvillingemor80

TeamRocket skriver:

Min veninde har den. Den er ret lille. Men man sidder fint i den.

Vores gamle sofaer var også bare 'billige' læder sofaer fra jysk- de holdte da alligevel i 3 år, det vil jeg sige er OK for en sofa til 3000 der bliver hoppet i af børn, bidt i af hund, og siddet i af to voksne hver dag i 3 år

Det jo det .. er godt klar over det ikke er Hurup eller sådan noget.. Men vil bare gerne havde den kan holde minimum 2 år.. Til 2 stk voksne og 2 stk store babyer ..

Anmeld

14. marts 2012

Tvillingemor80

An&Jo skriver:

jeg har haft den, og jeg var rigtig glad for den..

Nok er den ikke ilva kvalitet, men den er god til prisen..

Det lyder godt.. Nej man kan jo ikke forvente det helt store, men bare den kan holde et par år så er jeg godt til freds.. Drømmen koster nemlig 8.000 kr - meeeeen jeg venter altså ikke til der er råd til den (og en større stue den kan stå i hehe) ..

Anmeld

14. marts 2012

Tvillingemor80

MelikkazMoar skriver:

mine forældre har lige haft en fed en fra jysk, til 6.500,- og efter kort tid, meget kort til.. var den bare lort.. man sad rigtig dårligt, det var meget hurtig blevet siddet flad, så man ku mærke alt inde i den..

så efter 5 mdr. knap og nap, er den blevet skiftet igen..

Prøvede de at reklamere over den ? Kunne være godt at vide om de er villige til at lave tingene/ tage dem tilbage hvis de åbenlyst er gået i stykker for hurtigt uden grund..

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

Det lyder godt.. Nej man kan jo ikke forvente det helt store, men bare den kan holde et par år så er jeg godt til freds.. Drømmen koster nemlig 8.000 kr - meeeeen jeg venter altså ikke til der er råd til den (og en større stue den kan stå i hehe) ..

den jeg havde solgte jeg videre da jeg flyttede fordi jeg ikke havde plads til den, og ved den lever i bedste velgående for 3 år nu..

Anmeld

14. marts 2012

Tvillingemor80

An&Jo skriver:

den jeg havde solgte jeg videre da jeg flyttede fordi jeg ikke havde plads til den, og ved den lever i bedste velgående for 3 år nu..

UuuuUU det lyder godt .. Den må jeg over at kigge på i morgen .. Synes altså den er flot (til prisen)..

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

UuuuUU det lyder godt .. Den må jeg over at kigge på i morgen .. Synes altså den er flot (til prisen)..

ja lige præcis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.