så er der satme dømt snyd...af højeste karakter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Loggidut

der er april i morgen, og her er hvad Kasper får med posten i morgen!

aj aj...kan jo ikke smide sådan et dok ind...shit, det bliver lige en copy/paste!

Snydtigen a/s
Aprilvej 1- 4
1040 Snydstrup Snydstrup 1-4-2009
Kære Kasper Nicolai Nielsen.
Vi er meget glade for at kunne informere dig om at vi har udtrukket dig som den heldige vinder af
1.000.000 KR.
Vi skal bede dig logge ind på vores hjemmeside og skrive dine kontaktoplysninger, og pengene vil derefter blive overført til din konto. Hvis du ikke har en konto, bedes du logge dig ind med dit kodeord, og skrive hvad adresse du ønsker checken tilsendt til.
Vi skal dog gøre opmærksomme på at der kan gå op til 14 arbejdsdage før pengene vil blive udbetalt..
Vi også hermed gerne takke dig for din deltagelse i vores konkurrence, og ønsker hjertelig tillykke med gevinsten.
Hjemmeside: www.aprilsnar.dk
Dit login/kodeord: HASAABLEVDUSNYDT0104APRIL2009SNAR
Med venlig hilsen
______________ &_______________
Tot AL Tilg & Rin Hahaa
Snydtigen a/s, Aprilvej 1- 4, 1040 Snydstrup. Tlf.: 01040104010409, fax: 14914914 www.aprilsnar.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Louise mortil4

ha ha funny, du giver lige en update på hans reaktion ikke?

Anmeld

1. april 2009

Loggidut

jo jo...hvalpen blev vækket klokken 6 i morges, med det her fornemme brev, og proppet i en kuvert.
Jeg påstod der var en mand der bad om en underskrift for at kunne aflevere det, så det måtte være vigtigt!
han fik godt nok store øjne da han så gevindstns størrelse, og han var praktisk talt ved at få hjertestop, lol...

jeg blev ved med at spørge hvad for nogle hjemmesider han havde meldt sig på, og hvad konkurencer han havde deltaget i...men han påstod hårdnakket at han intet kunne mindes om det.
Lillebror opdagede så firmanavnet og så faldt tiøren, lol...

senere ringede han til mig og præsenterede sig som millionæren!

Anmeld

1. april 2009

linemus

1. april 2009

Louise mortil4

ha ha hvor godt altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.