Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilje82 skriver: Åh altså en finer finer baby Men eeeeh nu blir jeg igen uvenner med mine æggestokke :pKrydser for d. 14. okt. det kunne være så blæret
Åh altså en finer finer baby Men eeeeh nu blir jeg igen uvenner med mine æggestokke :pKrydser for d. 14. okt. det kunne være så blæret
Åh, de kære æggestokke!
Det er sgu også lige før jeg selv bliver skruk! Hmm, kan man det, når man allerede ER gravid?!!!!!!!!
Narj, det er sgu lidt vemodigt, at det er sidste gang for mit vedkommende. Men altså - jeg er også typen, der tuder hver gang et eller andet er sidste gang! Og det behøves ikke engang været noget stort!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Jamen, derfor kan I jo godt øve! Tror du, I kan holde jer i skindet så længe? Det ville jo egentlig være et ok tidspunkt...så vil Felixen være to år og et par måneder.
Jamen, derfor kan I jo godt øve!
Tror du, I kan holde jer i skindet så længe? Det ville jo egentlig være et ok tidspunkt...så vil Felixen være to år og et par måneder.
Der begynder vi først at prøve... Så han vil være min. 3 år før næste kommer... Hvis ikke jeg havde været så dårlig sidst, så tror jeg ikke vi kunne... så ville vi begynde projektet i slutningen af året.. Men jeg tør simpelthen ikke 5 eksamener på 6 måneder med så massiv kvalme som sidst...
Afhængig af hvor hurtigt det så går, må jeg se om jeg får job eller barsel først....
Nå kan åbenbart ikke få lov at citere lige nu, men ja de er nogle værre nogle de æggestokke, de lever da vist deres eget liv :p
piadas skriver: Åh, de kære æggestokke! Det er sgu også lige før jeg selv bliver skruk! Hmm, kan man det, når man allerede ER gravid?!!!!!!!! Narj, det er sgu lidt vemodigt, at det er sidste gang for mit vedkommende. Men altså - jeg er også typen, der tuder hver gang et eller andet er sidste gang! Og det behøves ikke engang været noget stort!
Altså Piaaahhh!Det sagde du også med Ida - altså at det var sidste gang med amning osv, og se nu - baby in the makin'! Lur mig om i ikke lige snupper en slutspurt med et hold tvillinger som nr. 5 og 6 også
Men endnu engang - tillykke med en veloverstået og helt fantastisk scanning!! Hvor er det bare så dejligt for jer. Man kan ALDRIG få for mange scanninger
Ihhh stort tillykke med fin bebs (og endnu en scanning og 12 dage) Fedt med mulighed for d. 14, men lur mig om du ikke er TOTALT klar til at føde fra midten af september
Mettemus skriver: Altså Piaaahhh!Det sagde du også med Ida - altså at det var sidste gang med amning osv, og se nu - baby in the makin'! Lur mig om i ikke lige snupper en slutspurt med et hold tvillinger som nr. 5 og 6 også Men endnu engang - tillykke med en veloverstået og helt fantastisk scanning!! Hvor er det bare så dejligt for jer. Man kan ALDRIG få for mange scanninger
Nej, jeg er 100% sikker på, at det er slut nu! Vi har hverken plads, råd eller noget som helst andet til flere end fire! Det er vist også rigeligt, hvis de alle skal have lidt opmærksomhed... Jeg har bare ikke været som åben omkring en firer, fordi vi jo ikke vidste, om det ville lykkes med vores historik! H*n tog så røven på os!
Tak tak!
DK skriver: Ihhh stort tillykke med fin bebs (og endnu en scanning og 12 dage) Fedt med mulighed for d. 14, men lur mig om du ikke er TOTALT klar til at føde fra midten af september
Tak!
Hehe, ja det kan da godt ske, der kommer en enkelt tråd fra mig til september, om hvor træls hele verden er!
Åh Pia hvor er det dejligt at høre, dejligt at det lille hjerte banker og dejligt at der kun er en
Glæder mig til at høre om næste NF!
Hej
Har du været til den "nye" NF scanninng?
DK skriver: Hej Har du været til den "nye" NF scanninng?
Jeps, det har jeg! Og det gik godt, så det var dejligt!
Det var en meget livlig lille en, så hun havde lidt svært ved at måle den, men det gjorde ikke noget - så fik vi den jo at se i lidt længere tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128