Så fik jeg en dato! :o))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

piadas

Jeg skulle jo til NF idag, men som ventet var jeg ikke langt nok henne, til at hun kunne lave den. Dog var jeg længere henne, end jeg forventede, så indtil den "rigtige" NF-scanning om 12 dage hedder terminsdatoen d. 2. oktober. Det betyder, at jeg er ca. 11+1 idag. Og jeg troede, at jeg var 9+?, så det er dejligt!

Det passer som fod i handske med, at jeg er blevet gravid d. 9. januar, som jeg oprindeligt troede! Eller dvs. ægget har sat sig fast dagen efter - altså d. 10., hvis det skal være helt præcist!

Tal-nørd-matematik-idioten Pia har så allerede været i gang med at regn, for jeg vil jo gerne føde d. 14. oktober, og efter de nye retningslinier sætter Viborg Sygehus de fødende i gang senest 41+5 - og det vil jeg være d. 14. oktober, hvis terminsdatoen altså ikke bliver ændret til NF-scanningen om 12 dage. Så der skulle være meget gode chancer for, at jeg kan ramme den dato!

Nå, men bortset fra alle mine regnerier og beregninger omkring termin, var det bare SÅ fedt at se den lille bebs og ikke mindst se det lille hjerte banke. Jeg tror, det er lige fantastisk hver gang ligegyldigt, hvor mange børn man får!

...og så er jeg bare SÅ glad for, at mine drømme om trillinger og tvillinger blev gjort til skamme!

Til sidst skal I lige se et billede af min lille 4,5 cm. lange guldklump!

fra en meget glad og lettet kommende mor til 4!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Kit

Ej, hvor bliver jeg bare pisse-skruk af det der!!! Ikke fair

Super lækker lille bebs - er glad for, at vi må følge med herinde. Held og lykke med resten af graviditeten. Ser gerne nyt billede om 12 dage

Hvad er der omkring datoen d. 14-10? Jeg tror jeg ar misset eller glemt en oplysning.

Anmeld

14. marts 2012

_-Kathrine-_

Ihhh.. Hvor er den fin!

Anmeld

14. marts 2012

AnneBJ

Åh mand... kan I høre mine æggestokke rasler??!

Fedt at du er længere end du troede Pia, og at du snart skal kigger til 4'eren igen!!

Jeg håber du rammer d. 14.  det kunne være ret så blæret! (og mens du er over tid, kan du give dig i kast med at regne ud hvordan vores datoer herhjemme kan flettes sammen med et barn mere, så vi ved hvornår vi skal gå igang )

Anmeld

14. marts 2012

piadas

Kit skriver:

Ej, hvor bliver jeg bare pisse-skruk af det der!!! Ikke fair

Super lækker lille bebs - er glad for, at vi må følge med herinde. Held og lykke med resten af graviditeten. Ser gerne nyt billede om 12 dage

Hvad er der omkring datoen d. 14-10? Jeg tror jeg ar misset eller glemt en oplysning.

Haha, jamen I må jo bare i gang så!

Jeg er sikker på, at hvis ikke det var mig, der var gravid, ville jeg også blive megaskruk!

Bare rolig - billeder skal der nok komme!

Jeg vil gerne føde d. 14., fordi Oliver er født d. 12., Zilan d. 13. og Ida d. 15., så der er jo et hul der, der gerne skal fyldes ud!

Anmeld

14. marts 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Ihhh.. Hvor er den fin!

Ja, ik'!? Det er helt vildt, så betaget man kan blive, når man ligger der på briksen.

Anmeld

14. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Åh mand... kan I høre mine æggestokke rasler??!

Fedt at du er længere end du troede Pia, og at du snart skal kigger til 4'eren igen!!

Jeg håber du rammer d. 14.  det kunne være ret så blæret! (og mens du er over tid, kan du give dig i kast med at regne ud hvordan vores datoer herhjemme kan flettes sammen med et barn mere, så vi ved hvornår vi skal gå igang )

Jeg kan høre dem hele vejen fra Kolding, og der skal altså noget til med den afstand!

Ja, det var virkelig positivt, at jeg er to uger længere henne, end jeg troede - så er første trimester jo allerede overstået lige om lidt!

Jeg går også ind for scanning hver uge, men det er ikke sikkert, regeringen synes, det er en god ide!

Ja, det kunne være megablæret at ramme d. 14., så det satser jeg virkelig på!! Så ingen brokkerier fra mig, når jeg når til midten/slutningen af september, fordi der stadig ingen baby er kommet ud!

Jamen det regner jeg da gerne på! Jeg er sikker på, at I skal i gang snart så!

Anmeld

14. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg kan høre dem hele vejen fra Kolding, og der skal altså noget til med den afstand!

Ja, det var virkelig positivt, at jeg er to uger længere henne, end jeg troede - så er første trimester jo allerede overstået lige om lidt!

Jeg går også ind for scanning hver uge, men det er ikke sikkert, regeringen synes, det er en god ide!

Ja, det kunne være megablæret at ramme d. 14., så det satser jeg virkelig på!! Så ingen brokkerier fra mig, når jeg når til midten/slutningen af september, fordi der stadig ingen baby er kommet ud!

Jamen det regner jeg da gerne på! Jeg er sikker på, at I skal i gang snart så!

Snart... ? Alt er jo relativt Maj/juni næste år formoder jeg.... 

Anmeld

14. marts 2012

Lilje82

Åh altså en finer finer baby  Men eeeeh nu blir jeg igen uvenner med mine æggestokke :p

Krydser for d. 14. okt. det kunne være så blæret

Anmeld

14. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Snart... ? Alt er jo relativt Maj/juni næste år formoder jeg.... 

Jamen, derfor kan I jo godt øve!

Tror du, I kan holde jer i skindet så længe? Det ville jo egentlig være et ok tidspunkt...så vil Felixen være to år og et par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.