Jeg skulle jo til NF idag, men som ventet var jeg ikke langt nok henne, til at hun kunne lave den. Dog var jeg længere henne, end jeg forventede, så indtil den "rigtige" NF-scanning om 12 dage hedder terminsdatoen d. 2. oktober. Det betyder, at jeg er ca. 11+1 idag.
Og jeg troede, at jeg var 9+?, så det er dejligt!

Det passer som fod i handske med, at jeg er blevet gravid d. 9. januar, som jeg oprindeligt troede!
Eller dvs. ægget har sat sig fast dagen efter - altså d. 10., hvis det skal være helt præcist!
Tal-nørd-matematik-idioten Pia har så allerede været i gang med at regn

, for jeg vil jo gerne føde d. 14. oktober, og efter de nye retningslinier sætter Viborg Sygehus de fødende i gang senest 41+5 - og det vil jeg være d. 14. oktober, hvis terminsdatoen altså ikke bliver ændret til NF-scanningen om 12 dage.
Så der skulle være meget gode chancer for, at jeg kan ramme den dato!

Nå, men bortset fra alle mine regnerier og beregninger omkring termin, var det bare SÅ fedt at se den lille bebs og ikke mindst se det lille hjerte banke.
Jeg tror, det er lige fantastisk hver gang ligegyldigt, hvor mange børn man får!
...og så er jeg bare SÅ glad for, at mine drømme om trillinger og tvillinger blev gjort til skamme!

Til sidst skal I lige se et billede af min lille 4,5 cm. lange guldklump!
fra en meget glad og lettet kommende mor til 4!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld