Regelmæssige veer i 5 timer - kan det gå i sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

Julle85

Jeg synes du skal ringe derind og be om at blive tjekket. Ved min første fødsel, der mærkede jeg ikke veerne i udvidelses-fasen, så hvis det ikke var fordi mit vand var gået, så var jeg endt med at føde derhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg prøvede det 2. gang, at have regelmæssige veer i 7 timer og så forsvandt de i 3 timer, hvor de lige så stille kom igen.

Anmeld

15. marts 2012

Mathilde

De kan sagtens gå i stå og komme igen....eller de kan fortsætte og blive kraftigere og længere. Men arbejdet er ikke spildt, hvis det skulle gå helt i stå

Du kan bedst mærke om du har brug for at ringe igen, men hvis du kan holde det ud, så vil jeg anbefale, at du slapper af så godt du kan inden du rigtig skal til at arbejde med veerne.

Held og lykke

Anmeld

15. marts 2012

Tona

tanja. skriver:

Man følte sig vitterligt snydt men på en måde os lettet over smerten forsvandt

Totalt snydt. Til sidst var jeg så langt ude med de veer der at jeg kastede op af smerte igen og igen og fik morfin på sygehuset og så skide 14 timer uden at der kom et barn ud af det...såååååå nederen

Det var ellers i uge 38 og jeg vidste fra vægtscanninger at hun var rigeligt stor, så jeg havde jo ellers satset på at få det overstået der...men efter at det så gik i stå gik jeg 12 dage over tiden i stedet...stædige lille pige som bare lå så godt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.