Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Til miiiig Jaaah, det er min fødselsdag i dag og jeg sidder bare herhjemme og er syg og keder mig.. Så nu ville jeg bare lige lave en random tråd om MIG.. Du er ikke nødsaget til at svare, men dem der vil skal da være velkomne Ps. der er en grund til at jeg har lagt den i "børn 6år+"
Til miiiig
Jaaah, det er min fødselsdag i dag og jeg sidder bare herhjemme og er syg og keder mig.. Så nu ville jeg bare lige lave en random tråd om MIG.. Du er ikke nødsaget til at svare, men dem der vil skal da være velkomne
Ps. der er en grund til at jeg har lagt den i "børn 6år+"
tillykke
og god bedring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
HÅBER DU HAR EN GOD DAG !!!!!!!!
Muhmi skriver: Taaaaaark søde med SØD på!! Totalt smileyfest Yaaay Indtil videre, er vejret jo i hvert fald med mig Jepper, har været total lille engel-agtig Hihi KÆMPE
Taaaaaark søde med SØD på!!
Totalt smileyfest Yaaay
Indtil videre, er vejret jo i hvert fald med mig Jepper, har været total lille engel-agtig Hihi
KÆMPE
Så lidt sødeste
ja du har da været temmelig rar med det fine fine vejr vi har haft i dag! hehehehe!
ps: pssssst vi husker stadig lige vores lille bitte bitte hængeparti ikk?
Ihh tilykke
Grinte da jeg så hvilken kategori du havde lagt dig selv i Hahaha ..
tillykke sødeste!!!!!!!!
Hjertelig tillykke med dagen. Og rigtig god bedring.
Tillykke
Super STORT tillykke med dagen - og mange tak for solskinsvejret
Hurra hurra hurrrrrrrraaaaaaaaaaaah
haha hvor sjovt børn 6+
STORT TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128