Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Kæmpe stort tillykke!Og rigtig god bedring...
Kæmpe stort tillykke!Og rigtig god bedring...
Mange tak skal du have!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: HUUUUUURRRRRAAAAA!!!Stort tillykke med dagen
HUUUUUURRRRRAAAAA!!!Stort tillykke med dagen
Taaaaaaaaark
Janni. skriver: Jamen tillykke med dagen Har ingen fine og fancy smileys, men en hilsen fortjener du da
Jamen tillykke med dagen
Har ingen fine og fancy smileys, men en hilsen fortjener du da
Hihihi... Behøver ikke så mange smileys har jo tonsvis selv
Tak skal du have
VNB skriver: HUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen søde!!!! (smiley fest ) Håber at du har/får en rigtig rigtig god dag! knuuuuuuus fra miiiiiiiig!
HUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen søde!!!! (smiley fest )
Håber at du har/får en rigtig rigtig god dag!
knuuuuuuus fra miiiiiiiig!
Taaaaaark søde med SØD på!!
Totalt smileyfest Yaaay
Indtil videre, er vejret jo i hvert fald med mig Jepper, har været total lille engel-agtig Hihi
KÆMPE
wamse skriver: Kjæmpe stort tillykke
Kjæmpe stort tillykke
Tusind taaaaark
Muhmi skriver: Til miiiig Jaaah, det er min fødselsdag i dag og jeg sidder bare herhjemme og er syg og keder mig.. Så nu ville jeg bare lige lave en random tråd om MIG.. Du er ikke nødsaget til at svare, men dem der vil skal da være velkomne Ps. der er en grund til at jeg har lagt den i "børn 6år+"
Til miiiig
Jaaah, det er min fødselsdag i dag og jeg sidder bare herhjemme og er syg og keder mig.. Så nu ville jeg bare lige lave en random tråd om MIG.. Du er ikke nødsaget til at svare, men dem der vil skal da være velkomne
Ps. der er en grund til at jeg har lagt den i "børn 6år+"
Me+Mh skriver: Haha godt indlæg stort tillykke og god bedring til dig
Haha godt indlæg stort tillykke og god bedring til dig
Tusind tak skal du have... Er total snothas... ALTID på min fødselsdag... Det er überskod, men ja, så er det vel bare at være forårsbarn
STORT tillykke med fødselsdagen - håber du har nydt den på trods af at du er syg.
God bedring også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128