Tynen skriver:
Det var egentlig også fordi jeg ikke ville belemre folk med alt min dårligdom hele tiden - Nu har jeg jo ikke været den mest positive gravide herinde 
Jeg er ikke så nervøs længere.. Det var værre i sidste uge da jeg lige havde fået dommen.
Som nogen nok kan se på mit internetforbrug (
) laver jeg ikke det vilde udover at slappe så meget af som muligt, og så håber jeg bare at det får det hele til at falde til ro.
Det er sgu hårdt når man har en krudtugle at tage hensyn til denne gang 
Hvae.. Skal I ikke snart have en til, nu du er skruk? 
jamen du SKAL vel også slappe af, derfor sygemeldingen - og det er jo dejligt at gøre med enten baby.dk eller ude og hjemme (det kommer imorgen imorgen imorgen, hehe) - men shit ja - der er jo gang i ungerne for tiden, så det er nok nemmere sagt end gjort... det var jo lidt anderledes første gang, hehe.... øv øv, op med benene, hyg dig med misserne (har de egentlig fået et navn?) og tag en dag af gangen....
Jo, vi vil gerne have en til - helt sikkert. Og jeg kan godt mærke det rykker lidt i min nu - det gjorde det ikke for bare 2 mdr siden.... MEN: vi skal have lavet vores overetage først, jeg skal IKKE have 2 børn i mit soveværelse, jeg er ved at blive sindsyg af at have Lasse der i forvejen. Men jeg har ikke værelserne. Så den skal liiige være mere eller mindre færdig før projektet igang. Håndværkerne går dog igang på mandag, og de regner med at være færdige med deres opgave på 14 dage, og så skal vi selv sætte skillerum op til værelserne. sååå - det tager forhåbentlig ikke flere år. Jeg håber da Lasse kan have sit værelse inden sommer, tsk tsk...
Og så er der jo lige den med at vi ikke "bare sådan bliver gravide" - vi skal jo igennem hele møllen på en privatklinik, og det er jo aldrig til at vide hvor lange tid sådan en proces tager...
Hrum, det blev vist lidt langt, håber du er med endnu...
Jannie
Anmeld