CKJ skriver:
Ja, de kunne heller ikk se fostret... Så jeg skulle vente og se om tallene stigede... Det gjorde de heldigvis!!!! HEnde som scannede mig.. Sagde os at ved nogle kvinder kan det være svært at se fostret så tidligt..
Man har hørt før at lægerne har taget fejl...
Jeg
Fingre for dig & håber at alt ser fint ud!!!

Gud!!! Hvor føles det dejligt at læse at du også oplevede det sammen, har fået håbet tilbage

Hvor langt gik der før de kunne se fosteret?? Hvor mange uger var du henne??...
Er 6+5 nu, og de har ikke kunne finde noget som helst som kan bekræfter at det er gravidtet uden for livmoderen.. Så håber stadig at alt er godt og at fosteret kommer frem.. Blev ringet op af en læge idag for at få svar af blodprøve der blev taget i morges, heldigvis vokser fosteret stadig men kun lidt.. Og han sagde der var mistanke om gravidret udenfor livmoderen, men ikk sikkert så vi mÅ bare vente og se.. Det her dage har haft lidt ondt i i navlen der føles som om de bliver trukket tilbage, det sker sådan når jeg sidder eller ligger også er der mens lignende smerter der kommer og går... Har du oplevet noget lignende???
Ønsker dig forresten tillykke med graviditeten og håber alt går som det skal med fødselen

Anmeld