Gravidtet udenfor livmoderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ja, de kunne heller ikk se fostret... Så jeg skulle vente og se om tallene stigede... Det gjorde de heldigvis!!!! HEnde som scannede mig.. Sagde os at ved nogle kvinder kan det være svært at se fostret så tidligt..

Man har hørt før at lægerne har taget fejl... 

Jeg  Fingre for dig & håber at alt ser fint ud!!! 

Gud!!! Hvor føles det dejligt at læse at du også oplevede det sammen, har fået håbet tilbage

Hvor langt gik der før de kunne se fosteret?? Hvor mange uger var du henne??... 

Er 6+5 nu, og de har ikke kunne finde noget som helst som kan bekræfter at det er gravidtet uden for livmoderen.. Så håber stadig at alt er godt og at fosteret kommer frem.. Blev ringet op af en læge idag for at få svar af blodprøve der blev taget i morges, heldigvis vokser fosteret stadig men kun lidt.. Og han sagde der var mistanke om gravidret udenfor livmoderen, men ikk sikkert så vi mÅ bare vente og se.. Det her dage har haft lidt ondt i i navlen der føles som om de bliver trukket tilbage, det sker sådan når jeg sidder eller ligger også er der mens lignende smerter der kommer og går... Har du oplevet noget lignende???

Ønsker dig forresten tillykke med graviditeten og håber alt går som det skal med fødselen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Gud!! Jaa det er en forfærdeligt følelse..

Fik du også at vide at det ikke kunne se fosteret?? Og hvad sagde de om blodprøverne, hvor hurtigt voksede dind hormoner?? De sagde til mig da de tog prøven i lørdags var den 4000, og i tirsdag var den 6000 så den sku have været fordoblet hvilket de ikk var.. Synes heller ikk der så meget forskel mellem 6000 og 8000 som var mening...

Var til scanning idag, det kunne ikke finde fosteret som var mening da jeg er 6uger henne, tror også hun sagde at hun kunne se lidt vand.. Så vi venter nu at jeg selv abortere og hvis ikke skal jeg opereres.. Der skal tages blodprøve i morgen også igen på mandag, tror de sagde hvis mine hormoner vokse så skal vist opereres.. Men hvor jeg dog håber at de tager fejl 

Kan det ske at lægerne tager fejl,???

Jeg har prøvet det et par gange - vil ikke fortælle for mange detaljer. Dem kan du få, hvis det viser sig, at det ER en graviditet uden for livmoderen (så skal du bare sige til, for det er virkelig en skrækkelig oplevelse, og jeg vil hellere end gerne hjælpe dig det jeg kan). Dog vil jeg sige, at mine tal ingen af gangene har været så høje som dine er nu - jeg har aldrig nået at danne så mange graviditetshormoner, som du har. Det er et godt tegn! Jeg tror, der er håb endnu

Anmeld

16. marts 2012

sarahjylland

Anonym skriver:

Det er jeg meget ked af det, det lyder slet ikke rart hvad du beskriver der..

Hvor langt var du med graviditeten da de fandt ud af at der var tale om gravidtet udenfor livmoderen??

Vil lige vide hvordan det gik med din mave?? voksede også?? For det gør min, har fået mig en lille bule tror også lægen sagde at det ikke var normalt at maven bulede lidt når der var tale om gravidtet udenfor livmoderen... Såååååååå håber virkelig

Jo min mave voksede skam fint nok. Det sad bare på det forkerte sted. Jeg var omkring de 8 uger henne men var blevet gravid LIGE efter en SA så det var en drøj omgang. Nåede ikke at få mens imellem.

Også skulle vi jo til tjek 1 gang ugentlig indtil HCG var nede på MIN 2. Så det var vist 5 gange vi nåede derud

Hvornår var det du fik mere af vide??'

Anmeld

17. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ved ikk helt om jeg skal fortælle dig min historie . Men tror jeg vælger at gøre det alligevel .

Jeg kom til scanning da jeg var 6+ kan ikk huske præcist hvor langt.
Jeg havde en lille bitte blødning .
Jeg blev scannet intet og se , straks mistænkte de en graviditet uden for livmoderen . Jeg gik taget blod prøve og igen 2 dage senere , mine tal var knapt fordoblet.
Jeg fik en tid til en scanning om 14 dage . (14DAGE) jeg var simpelthen et nerve vrag i de 14 dage jeg græd konstant , maven vokset en smule.
Nå jeg kom så til scanning igen der ville jeg jo være 8+. Igen intet at se . Jeg blev igen sendt til blod prøve . Den her gang steg de som de skulle . Jeg var nok bare ikk så langt henne .
Jeg tænkte og tænkte . Altså hvis jeg var kortere henne ville jeg jp have testet positiv 3+1. Det passede jo ikk sammen i min verden . Nå men mit håb faldt automatisk og tiden gik .
Igen snere altså 9+ blev jeg igen scannet . Stadig intet og se . Jeg blev igen sendt til bp og de steg flot . Jeg blev ved at gøre opmærksom på jeg ikk kunne være kortere henne . Og desuden havde vi stort set heller ikk haft sex . Så jeg vidste jo hvornår jeg var blevet gravid
Jeg gik endnu en uge blev igen scannet . Ja sjovt nok stadig intet . Bp igen den her gang var de gudskelov falende . Blev scannet ugen efter . Og ja der ville de så konstatere T fostret kun svarede til 4+6 og jeg var der 11+ jeg fik en tid til MA 3 dage senere .
Det var et langt sejt tungt og hårdt forløb .
Natten før jeg skulle møde til min MA styrt blødte jeg om natten med klumper og det hele . Jeg troede der det hele var ude . Men nej jeg blev scannet lige før jeg skulle have min MA . Og der var stadig rester dog ikk så meget at det var nødvendigt at fjerne . Men pga mit forløb i alle de uger så gjorder de det . For det var ikk acceptabelt .

Jeg håber virkelig at de kan se noget når du skal scannes næste gang .
Og stort kram . Jeg håber ikk du er blevet skræmt men vil blot fortælle håb det bedste forvent det væreste .
Det er alles maridt det du gennemgår lige nu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.