Hej piger håber i vil lige hjælpe mig her lidt..
For nogle uger siden starte jeg med at have små smerter/stikken i underlivet.. Jeg ringede til vagtlægen som bed mig at komme forbi, blev undersøget, havde lidt smerter/ømhed i nogle stedet på maven.. Hun mistænkt at jeg havde måske var gravid udenfor livmoderen og fik lavet akut aftale til mig på sygehuset.. Efter nogle dagen blev jeg scannet, lægen kunne ikke se særligt meget men fik dog at vide at der ikk var tegn på gravidtet udenfor livmoderen da man som regel vil kunne se noget vand hvis de var det. Fik taget blodprøve i lørdags og så en mere igår, blev ringet op og fik at vide at mine hormoner var steget hvilket betyd at jeg stadig var gravid men man forventede at det sku have været fordoblet som det ikk gjord.. Skal scannes igen morgen for at se om de er nu inden eller udenfor..
Er så bange, det hjælper nok lidt at vide at hormonerne er steget men så ikke så meget igen at vide at de ikke er fordoblet.. Trøster mig selv med at de nok er fordi det helt nyt da jeg nu kun er 6+3, men kan ikk la være med at være lidt bange..
Er der nogle er jer der har oplevet det samme og kan fortælle at der ikk noget og være bange for

Anmeld