Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: har først fri kl 2130 såå der er nok ikke så meget vejr tilbage :p håber bare det ligeså godt vejr imorgen
har først fri kl 2130 såå der er nok ikke så meget vejr tilbage :p håber bare det ligeså godt vejr imorgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: årh øv.. Så krydser jeg fingre for at der er ligeså godt vejr imorgen..
årh øv.. Så krydser jeg fingre for at der er ligeså godt vejr imorgen..
og vi krydser fingre for det bare bliver bedre og bedre
FrkZier skriver: og vi krydser fingre for det bare bliver bedre og bedre
An&Jo skriver: ja det gør vi dælme.. Så bliver mit sommertøj nemlig meget snart fundet frem..
ja det gør vi dælme.. Så bliver mit sommertøj nemlig meget snart fundet frem..
jeg glææææder mig sådan til man kan gå i sommertøj igen
FrkZier skriver: jeg glææææder mig sådan til man kan gå i sommertøj igen
An&Jo skriver: os mig.. Os fordi jeg har mange flere sommersko end vintersko, så kan variere lidt mere.. og så har jeg noget ret lækkert sommertøj også..
os mig.. Os fordi jeg har mange flere sommersko end vintersko, så kan variere lidt mere.. og så har jeg noget ret lækkert sommertøj også..
hehe har jeg også, har sååååå mang forskellige lækre sommersko der bare ligger og venter på at blive brugt
FrkZier skriver: hehe har jeg også, har sååååå mang forskellige lækre sommersko der bare ligger og venter på at blive brugt
An&Jo skriver: lige præcis.. tror nu os at jeg skal have et par på nu her når jeg skal gå med sønnen.. er du egentlig klar over hvor meget folk kan glo når man kommer gående i sine høje sko, på nogle stier, og det eneste man skal det er at gå tur med sønnen..
lige præcis.. tror nu os at jeg skal have et par på nu her når jeg skal gå med sønnen.. er du egentlig klar over hvor meget folk kan glo når man kommer gående i sine høje sko, på nogle stier, og det eneste man skal det er at gå tur med sønnen..
hvis ikke det var fordi det er for farligt at have sommersko på, på mit arbejde havde jeg nok også smuttet i dem, jeg er begyndt at cykle i min sommerjakke når jeg skal på arbejde - det aaalt for varmt at cykle i en tyk jakke
haha, ku jeg godt forestille mig.. jeg går næsten altid selv med højehæle fordi jeg er en lille lort på 159 og min kæreste er altså 210 så prøver lidt at udligne haha
LunaLykke skriver: Jeg ville også bare så gerne ud i det skønne vejr, eller bare i det mindste åbne vinduer. Men har en datter med feber, så vi må blive indendørs i dag
Jeg ville også bare så gerne ud i det skønne vejr, eller bare i det mindste åbne vinduer. Men har en datter med feber, så vi må blive indendørs i dag
En tur i den friske luft kan nogle gange hjælpe
FrkZier skriver: hvis ikke det var fordi det er for farligt at have sommersko på, på mit arbejde havde jeg nok også smuttet i dem, jeg er begyndt at cykle i min sommerjakke når jeg skal på arbejde - det aaalt for varmt at cykle i en tyk jakke haha, ku jeg godt forestille mig.. jeg går næsten altid selv med højehæle fordi jeg er en lille lort på 159 og min kæreste er altså 210 så prøver lidt at udligne haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128