Arhmen hvor er det bare skønt det her.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

har først fri kl 2130 såå der er nok ikke så meget vejr tilbage :p håber bare det ligeså godt vejr imorgen

årh øv..

Så krydser jeg fingre for at der er ligeså godt vejr imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

årh øv..

Så krydser jeg fingre for at der er ligeså godt vejr imorgen..

og vi krydser fingre for det bare bliver bedre og bedre

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

og vi krydser fingre for det bare bliver bedre og bedre

ja det gør vi dælme..

Så bliver mit sommertøj nemlig meget snart fundet frem..

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

ja det gør vi dælme..

Så bliver mit sommertøj nemlig meget snart fundet frem..

jeg glææææder mig sådan til man kan gå i sommertøj igen

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

jeg glææææder mig sådan til man kan gå i sommertøj igen

os mig..

Os fordi jeg har mange flere sommersko end vintersko, så kan variere lidt mere.. og så har jeg noget ret lækkert sommertøj også..

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

os mig..

Os fordi jeg har mange flere sommersko end vintersko, så kan variere lidt mere.. og så har jeg noget ret lækkert sommertøj også..

hehe har jeg også, har sååååå mang forskellige lækre sommersko der bare ligger og venter på at blive brugt

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

hehe har jeg også, har sååååå mang forskellige lækre sommersko der bare ligger og venter på at blive brugt

lige præcis..

tror nu os at jeg skal have et par på nu her når jeg skal gå med sønnen..

er du egentlig klar over hvor meget folk kan glo når man kommer gående i sine høje sko, på nogle stier, og det eneste man skal det er at gå tur med sønnen..

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

lige præcis..

tror nu os at jeg skal have et par på nu her når jeg skal gå med sønnen..

er du egentlig klar over hvor meget folk kan glo når man kommer gående i sine høje sko, på nogle stier, og det eneste man skal det er at gå tur med sønnen..

hvis ikke det var fordi det er for farligt at have sommersko på, på mit arbejde havde jeg nok også smuttet i dem, jeg er begyndt at cykle i min sommerjakke når jeg skal på arbejde - det aaalt for varmt at cykle i en tyk jakke

haha, ku jeg godt forestille mig.. jeg går næsten altid selv med højehæle fordi jeg er en lille lort på 159 og min kæreste er altså 210 så prøver lidt at udligne haha

Anmeld

14. marts 2012

K&S

LunaLykke skriver:

Jeg ville også bare så gerne ud i det skønne vejr, eller bare i det mindste åbne vinduer. Men har en datter med feber, så vi må blive indendørs i dag

En tur i den friske luft kan nogle gange hjælpe  

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

hvis ikke det var fordi det er for farligt at have sommersko på, på mit arbejde havde jeg nok også smuttet i dem, jeg er begyndt at cykle i min sommerjakke når jeg skal på arbejde - det aaalt for varmt at cykle i en tyk jakke

haha, ku jeg godt forestille mig.. jeg går næsten altid selv med højehæle fordi jeg er en lille lort på 159 og min kæreste er altså 210 så prøver lidt at udligne haha

haha, ja jeg er os bare en lille fis på 164, så hælene er min bedste ven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.