Arhmen hvor er det bare skønt det her.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

An&Jo

Sidder her i min stue og spiser nudler, tjekker baby.dk, har alle døre og vinduer åbne, solen skinner fra en skyfri himmel, Johannes sover ude i barnevognen, og sidst men ikke mindst fuglene kvidrer så skønt..

Synes det er fantastisk vejr idag, og ja det er dælme tæt på at jeg finder sommertøjet frem idag..

Hvor er det bare fedt at vejret er blevet så godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Sidder her i min stue og spiser nudler, tjekker baby.dk, har alle døre og vinduer åbne, solen skinner fra en skyfri himmel, Johannes sover ude i barnevognen, og sidst men ikke mindst fuglene kvidrer så skønt..

Synes det er fantastisk vejr idag, og ja det er dælme tæt på at jeg finder sommertøjet frem idag..

Hvor er det bare fedt at vejret er blevet så godt..

jeg ville godt nok også ønske at jeg ikke ksulle på arbejde så jeg kunne komme ud og nyde det dejlige vejr i stedet

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

jeg ville godt nok også ønske at jeg ikke ksulle på arbejde så jeg kunne komme ud og nyde det dejlige vejr i stedet

Jeg sidder hjemme og skriver projekt den her uge, og det er så skønt selv at kunne disponere over tiden for en gangs skyld..

Så når Johannes vågner skal vi helt klart på tur med hans lille røde scooter igen..

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Jeg sidder hjemme og skriver projekt den her uge, og det er så skønt selv at kunne disponere over tiden for en gangs skyld..

Så når Johannes vågner skal vi helt klart på tur med hans lille røde scooter igen..

hehe det lyder ogspå hyggeligt

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

hehe det lyder ogspå hyggeligt

jaa, du må ud og nyde vejret når du har fri..

Anmeld

14. marts 2012

lycly

Jeg ville også bare så gerne ud i det skønne vejr, eller bare i det mindste åbne vinduer. Men har en datter med feber, så vi må blive indendørs i dag

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Jeg ville også bare så gerne ud i det skønne vejr, eller bare i det mindste åbne vinduer. Men har en datter med feber, så vi må blive indendørs i dag

Johannes startede dagen med feber, men det er forsvundet igen, så vi vil nyde vejret..

Anmeld

14. marts 2012

lycly

An&Jo skriver:

HHeHelHeld

Johannes startede dagen med feber, men det er forsvundet igen, så vi vil nyde vejret..

Heldigt! Håber på at kunne komme ud i weekenden

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Heldigt! Håber på at kunne komme ud i weekenden

Det forstår jeg godt..

God bedring med lille pigen..

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

jaa, du må ud og nyde vejret når du har fri..

har først fri kl 2130 såå der er nok ikke så meget vejr tilbage :p håber bare det ligeså godt vejr imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.