Hvad skal man bare se i KBH? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Mother-love

Jeg bor ikke i kbh. Men min far og hans kone har lige været i kbh hvor de såtivoli, var på kanalrundfart og en masse andre ting. De fortalte så at de havde været inde i den der disney butik der er kommet. Og de sagde det altså var noget der skulle opleves det var så flot en butik og de snakkede med store ord om den. Og de er altså 47 og 50 hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Philippa

LMM skriver:

Hej alle Jeg har lige bestilt et weekend ophold i KBH og vil gerne nogle sjove ting, prøve noget hyggeligt, tage en masse billeder og spise god mad Har i nogle gode ideer ??

Frederiksberg have
Zoo
Tivoli
de nye torve ved nørreport st
søerne
christianshavn
christiania
rundetårn

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

michelledam skriver:

Jeg bor ikke i kbh. Men min far og hans kone har lige været i kbh hvor de såtivoli, var på kanalrundfart og en masse andre ting. De fortalte så at de havde været inde i den der disney butik der er kommet. Og de sagde det altså var noget der skulle opleves det var så flot en butik og de snakkede med store ord om den. Og de er altså 47 og 50 hehe

Den er oz SYG den butik!

Vi var derinde i december (Virkelig dumt, I know!) den var så populær at de var nød til at lukke folk ind i hold for ik at få væltet butikken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.